آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 تیر ماه 1393 = 29-06 2014

حکم موسوی و کروبی خیلی سنگین خواهد بود

دیگربان: علی مطهری می‌گوید علی خامنه‌ای در دیدار با گروهی از نمایندگان مجلس گفته میرحسین موسوی و مهدی کروبی «جرم» بزرگی مرتکب شده و اگر محاکمه شوند حکم آن‌ها «سنگین» خواهد بود.

آقای مطهری روز یک‌شنبه (هشتم تیر) به سایت «خبر آنلاین» گفته که رهبر جمهوری اسلامی این مطلب را در واکنش به درخواست وی مبنی بر رفع حصر یا محاکمه «رهبران جنبش سبز» بیان کرده است.

به گفته مطهری٬ رهبر در پاسخ به درخواست وی همچنین افزوده اگر موسوی و کروبی در زمان روح‌الله خمینی مرتکب چنین «جرمی» می‌شدند با آن‌ها «شدید‌تر» برخورد می‌شد.

آن‌طور که این نماینده مجلس افزوده٬ آقای خامنه‌ای درباره محاکمه این افراد نیز گفته «اگر این‌ها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به این‌ها ملاطفت کرده‌ایم.»

میرحسین موسوی و مهدی کروبی٬ دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به خاطر تاکید بر وقوع تقلب در این دوره از انتخابات بیش از سه سال است که در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

حصر خانگی این افراد به دستور علی خامنه‌ای صورت گرفته و تلاش‌ها برای رفع آن نیز تاکنون بی‌نتیجه مانده است.



ستاربهشتی .زندانی سیاسی را آزادکنید June 30, 2014 08:28 AM

انسان شریف و پاکی را در اطراف خودت نشان بده کودتای ضد مردمی تمام دنیا را آگاه کرد انگار خوابی نمی فهمی کودتا ی سال ۸۸ و حرکت مردمی وحشت تمام وجود شما را فرا گرفته است خائن بیچاره بد بخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: