آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 خرداد ماه 1393 = 21-06 2014

فضای ورزشی در برخی شهرها زیر 5 سانتی‌متر است

مدیر مجموعه ورزشی غدیر ایذه از فقر فضای ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: فضای ورزشی ایذه زیر پنج سانتی‌متر است.

میرزا علی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: اینکه چرا مسئولان به فکر توسعه فضای ورزشی شهرستان نیستند جای تعجب دارد.

وی اضافه کرد: در طبیعت زیبای این شهرستان ساختمان‌ها و دکه‌های قلیانی به وفور و با فاصله‌های کمتر از 50 متر به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تعداد زیادی از جوانان پاک به این سمت سوق داده می‌دهند اما فضایی برای رشد ورزش ایجاد نمی‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی غدیر ایذه تصریح کرد: مسئولان این شهرستان باید به فکر توسعه فضای ورزشی شهر تاریخی ایذه با پیشینه فرهنگی کهن و جوانان مستعد و توانمند این شهرستان باشند و برای ساماندهی تنها ورزشگاه پیر و فرسوده تختی منطقه فکری بکنند.

وی ادامه داد: تاکنون حتی فکری برای توسعه مکان‌های ورزشی کوچک و محله‌ای هم در شهرستان نشده است که این مسئله در خور شأن جوانان این منطقه نیست.

کیانی گفت: آیا مسئولان این شهرستان برنامه‌ای برای پیشرفت در زمینه کاری خود دارند یا فقط برای تصدی پست و مقام و منصب بر این صندلی‌ها تکیه زده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: امیدواریم نماینده مردم ایذه در مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسئولان شهری هر چه زودتر برای توسعه ورزش و سایر امکانات مورد نیاز تفریحی جوانان کاری انجام دهند.

مدیر مجموعه ورزشی غدیر ایذه بار دیگر از فقر فضای ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: فضای ورزشی ایذه زیر پنج سانتی‌متر است.

وی در پایان بیان کرد: نباید به خاطر اهداف کوتاه مدت و شخصی خود جلوی کار فرهنگی و احداث مکان‌های ورزشی این شهر محروم گرفته شود بلکه باید با تغییر دیدگاه به سوی حل مشکلات گام برداشت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: