آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 خرداد ماه 1393 = 10-06 2014

جلسه استماع کنگره آمریکا در مورد توافق ژنو

معاون سابق مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در جلسه استماع کنگره آمریکا اعلام کرد که رژیم ایران برای جلب اطمینان نسبت به ماهیت برنامه هسته ای خود باید اطلاعات نظامی در این زمینه را در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه جلسه استماعی را با موضوع «راستی آزمایی پایبندی رژیم ایران به تعهدات هسته ای» با حضور 4 تن از کارشناسان و مقامات ارشد آمریکا به ریاست «اد رویس» رئیس این کمیته، برگزار کرد.

«اولی هاینونن» معاون سابق امور پادمان ها در آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در این جلسه استماع با تمرکز بر جنبه های مربوط به راستی آزمایی بخش های مورد نیاز در توافق جامع هسته ای با رژیم ایران گفت: در توافق جامع هسته ای با رژیم ایران ضرورتی برای وجود قعطنامه های احتمالی و جدید شورای امنیت دیده می شود.

وی افزود: در این توافق همچنین باید به گزارش های آتی آژانس درباره اجرای پادمان ها در ایران نیز توجه شود. همزمان رژیم ایران باید در مورد ماهیت برنامه هسته ای خود اطلاعات نظامی را در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دهد.




parviz June 11, 2014 01:14 AM

جلسه استماع اخه یعنی چه ایا منظورتان جلسه شنود است چرا واژهای تازی (عربی) بکار می برید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: