آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 خرداد ماه 1393 = 31-05 2014

مرزبانان ایران به سمت پاکستان تیراندازی کردند

منابع خبری پاکستان، روز شنبه، ادعا کردند: مرزبانان ایران با حملات خمپاره ای و تیراندازی، بخشی از منطقه مرزی ایالت بلوچستان را در جنوب غربی پاکستان، زیر آتش گرفتند.

به گزارش ایرنا ، رسانه های پاکستانی به نقل از منابع نظامی نوشتند: آتشباری نیروهای مرزی ایران بامداد امروز، شنبه، 10 خرداد 1393، 31 می 2014، 12 کیلومتر در داخل خاک پاکستان واقع در بخش مرزی «پنجگور» نزدیک نقطه صفر مرزی میرجاوه صورت گرفت که با واکنش متقابل نیروهای پاکستانی رو به رو شد.

روزنامه اردو زبان «جنگ» دراین باره گزارش داد: نیروهای ایرانی از سلاح نیمه سنگین استفاده کرده و سه گلوله خمپاره نیزبه داخل خاک پاکستان شلیک کردند که این حادثه تلفات جانی نداشت.

این روزنامه مدعی شد: مرزبانان ایرانی بار دیگر قوانین مرزی را نقض کردند اما نظامیان پاکستان پاسخ دادند .

روزنامه «نوای وقت» نیز نوشت: پست امنیتی مرزبانان پاکستان در دو کیلومتری محل اصابت گلوله های شلیک شده خمپاره توسط نیروهای ایرانی قرار داشت.



بیدار May 31, 2014 02:41 PM

هم میهنان به‌‌‌ نظر می‌‌آید رژیم اسلامی در تدارک راه اندازی جنگ با کشور پاکستان است اهدافی‌ که جمهوری اسلامی به دنبال آن‌ است عبارتند از

۱- تشدید سرکوب داخلی و پاکسازی مخالفان به بهانه و پشتوانه شرایط جنگی

۲- سرکوب و کشتار مردم مناطق سنی نشین و کنترل بیش از پیش این مناطق بعد از پایان جنگ

۳- داشتن بهانه کافی‌ برای تولید بمب اتمی به بهانه جنگ با یک قدرت اتمی منطقه ای

۴-پیشگیری از حمله نظامی آمریکا با بر انگیختن احساسات بیگانه ستیزی مردم

۵- کنترل بی‌ سابقه ٔبر وسایل ارتباطی از جمله اینترنت و مطبوعات

۶-

در این زمان حساس که وجود "نعمت جنگ" بیش از پیش برای سران رژیم واجب شده است،هیچ گزینه‌ای بیش از جنگ با پاکستان برای این رژیم راهگشا نیست به هوش باشیم و راه را بر این توطئه وحشتناک بیش از آن‌ که دیر شود ببندیم شاید یک مرد،یک السیسی ایرانی به پشتوانه ملت میهنمان را نجات بدهد شاید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: