آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 3 خرداد ماه 1393 = 24-05 2014

متهم اصلی اختلاس بزرگ اعدام شد+فیلم

صدا و سیمای رژیم: حکم اعدام مه‌آفرید امیرخسروی (متهم اصلی اختلاس بزرگ) سحرگاه روز شنبه، سوم خردادماه 1393 در محل زندان اوین اجرا شد. پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با اعلام این خبر افزود: حکم محکومیت به اعدام محکوم زندانی مه‌آفرید امیرخسروی فرزند منصور، که از بابت افساد فی‌الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش‌های متقلبانه و مجرمانه و اخذ میلیاردها تومان وجوه غیرقانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه، به اعدام محکوم و حکم صادره در دیوان عالی کشور تأیید شده بود، سحرگاه روز شنبه، سوم خردادماه 1393 در محل زندان اوین اجرا شد.

اموال مه‌آفرید خسروی (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=9BJPVqaMS44

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



masoud May 24, 2014 07:23 AM

آنکه نیاموخت ز نیک و بد روزگار هیچ نیاموزد ز هیچ آموزگار کسی که از فاضل خداد عبرت نگرفت باید که به این سرنوشت دچار بشه فاسد درجه یک آقا زاده رهبرهم چنان به چپاول این ملت نگون باخت مشغول هست یک نفررا قربانی میکنن تا باقی فاسدان هم چنان مشغول چپاول باشند مانند پرونده قتلهای زنجیراایی که سعید جان رهبر گنده نظام قربانی شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Gholam May 24, 2014 02:40 PM

ما از كجا بدانيم كه اين شخص همان اختلاص كنند اصلي باشد كه در جمهوري اسلامي از واقيت خبري نيست اگر این اختلاص کنند باشد و حق اعدام دارد چرا اختلاص ۱۸ ۵ ملیارد دولار که به ترکیه شد اعدام نشد و کسی هم خبری از شخص اصلی خبری نشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar.lebaschi May 24, 2014 06:02 PM

سلام این ادم بیچاره یعنی مه افرید را هم مانند سعید امامی که همه چیز رامیدانست کشتند و گفتند واجبی خورد ؟ این به افرید هم برای اینکه دزدان اصلی شناخته نشوند سرش را زیراب کردند دزدهای کامیون ۱۸/۵میلیارد دلاری که درترکیه با چندتن طلا کشف شد کجاهستند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: