آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1393 = 20-05 2014

نقل قولی‌ مهم از موسوی و واکنش اصلاح طلبان

از فیس بوک: نقل قولی‌ از میر حسین موسوی که موجب بحث‌های فراوان در فضای مجازی شد، تکذیب نرگس موسوی، شواهد موجود، قضاوت با شما

" حال پدر اصلا خوب نیست متاسفانه با این وضعیت زیاد دوام نمیاره ...
پدر در مورد رفع حصر گفتند: هیچ امیدی به آقای روحانی"خاتمی"و هاشمی ندارم. من به هیچ وجه اعتقادی به شرکت در انتخابات گذشته ریاست جمهوری نداشتم. کاندیدایی هم که از رفع حصر دم زده صرفا از نام ما به عنوان تبلیغات انتخاباتی استفاده کرده است. "

آرش صادقی فعال دانشجویی و زندانی سابق سیاسی امروز مطلبی به نقل از دختر میر حسین موسوی در صفحه فیسبوک خود منتشر نمود که با توهین و ناسزا از طرف طرفداران روحانی و خاتمی مواجه شد و او را دروغ گویی نامیدند که قصد جلب توجه دارد.

نرگس موسوی یکی‌ دیگر از دختران میر حسین موسوی پس از مدتی‌ نوشت: "هر گونه نقل قولی از طرف پدر و مادر و ما تنها در صورتی که از طریق سایت رسمی کلمه و یا فیس بوک شخصی ما (به عنوان دختران ایشان) نقل شود، مورد تایید می باشد ... "

لازم به ذکر است با توجه به قرائن موجود، مطلبی که رضا خندان در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ در مورد کشته شدن گربه‌های منزل موسوی منتشر نمود و همچنین مطلبی که سال گذشته برادر زاده موسوی پیش از انتخابات در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ در مورد کاندیداتوری حسن روحانی نوشت و مورد حمله طرفداران " اعتدال " قرار گرفت، صحت بخش هایی از سخنان آرش صادقی را ثابت می‌کند.

نقل قولی‌ که آرش صادقی امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ در صفحه فیسبوک خود منتشر نمود به قرار زیر است:

گزارش یک مکالمه چند دقیقه ای با دختر میرحسین موسوی در یک نمایشگاه عکس:

حال پدر اصلا خوب نیست متاسفانه با این وضعیت زیاد دوام نمیاره. به گفته پزشک معتمد خانوادگیمون چندتا از رگهای قلبش بسته شده و قلبش به سختی کار میکنه.
الان اگه بخوان امکان درمانش هست ولی تعمدا جلوگیری میکنن از درمانش که این خیلی خطرناکه.
اصلا به وضعیتش رسیدگی نمیکنن و جواب نمیدن.جواب آنژیو و یه سری از مدارک پزشکیش مفقود شده.
تحت فشار روحی شدیدی قرارشون دادن.هر هفته که به دیدار پدر میریم از چهرش به وضوح شکسته تر شدنش قابل رویته.
تمام پنجره های خونه رو جوش دادن که همین موضوع باعث مشکلات تنفسی برای پدر و مادر شده. به همین دلیل پدر چند وقت پیش اقدام به شکستن یکی از شیشه های پنجره کردن.نیروهای امنیتی بعد از اطلاع از این موضوع اومدن و برای پنجره حفاظ غیر شیشه ای زدن.
هیچ موجود زنده ای نمیتونه باهاشون ارتباط بگیره.حتی وقتی دوتا گربه از پنجره وارد خونه شده بودن و پدر و مادر با این دوتا گربه بازی میکردن نیروهای امنیتی این دوتا گربرو هم به ضرب گلوله کشتن.
پدر در مورد رفع حصر گفتن: هیچ امیدی به آقای روحانی"خاتمی"وهاشمی ندارم. فقط امیدم اول به خداست و بعد به مردم. من به هیچ وجه اعتقادی به شرکت در انتخابات گذشته ریاست جمهوری نداشتم. کاندیدایی هم که از رفع حصر دم زده صرفا از نام ما به عنوان تبلیغات انتخاباتی استفاده کرده است.
پدر گفتن حکومتی که با خون آغاز شد با خون هم پایان میگیره و از بین میره.

پی نوشت اول: سالهاست من به این نتیجه رسیده ام که این نظام اصلاح پذیر نبوده و نیست هدفم از بیان این گزارش هم"صرفا بیان یک سری از حقایق بود.

پی نوشت دوم: پیشاپیش هم خودمو برای هجمه طرفداران آقایان هاشمی"خاتمی" و روحانی در فیسبوک آماده کردم.

پی نوشت سوم: شاهد این مکالمه یکی از بچه های مظلوم کهریزک هست.اگر دوستانی در مورد صحت و سقم گزارش بنده شک و شبهه ای داشتن میتونن از طریق پیام خصوصی لینک فیسبوک اون عزیز رو بگیرن و در مورد صحت گفته ها از ایشون سئوال کنن.

پس از چند ساعت نرگس موسوی در صفحه فیسبوک خود نوشت:

دوستان عزیز
هر گونه نقل قولی از طرف پدر و مادر و ما تنها در صورتی که از طریق سایت رسمی کلمه و یا فیس بوک شخصی ما (به عنوان دختران ایشان) نقل شود، مورد تایید می باشد و هرگونه خبر، مطلب و نقل قولی غیر از این مسیر فاقد اعتبار است و تکذیب می گردد.

سپس آرش صادق در پستی دیگر نوشت:

پست قبلی من مربوط به صحبتهای دختر کوچک میرحسین موسوی بود.
سه تا چهار نفر هم در حین بیان این صحبتها در کنار ایشون حضور داشتن که هم اکنون در قید حیات هستند.
قطعا دختر آقای موسوی میتونن تا ساعاتی دیگه این مکالمه رو تکذیب کنن ولی قطعا در خلوت خودشون و پیش خدایِ خدایشون شرمنده خواهند بود.
چند نفر از خانواده شهدایِ جنبش سبز تو این چند ساعته با من تماس گرفتن و خواستن به خاطر جناب میرحسین موسوی من این پست رو بردارم.
قصدم این بود به حرمت این عزیزان((خانواده شهدا)) این پست رو پاک کنم ولی وقتی با انبوه هتاکی ها روبرو شدم تصمیم گرفتم این پست رو نگه دارم.
من متهم به دروغگویی شدم"پس من این پست رو که سندی بر دروغگویی و کذاب بودنِ من میباشد رو نگه میدارم و به هیچ وجه پاک نمیکنم.

پی نوشت: به درخواست ((خانم کریم بیگی)) من پست قبلیرو رو به صورت موقت از دسترس عموم خارج کردم ولی همچنان پای صحبتهایی که در پست قبلی نقل کردم هستم.

رضا خندان همسر نسرین ستوده ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در صفحه فیسبوک خود نوشت:

فرزندان میر حسین موسوی و زهرا رهنورد می گویند برای این که پدر و مادرشان با هیچ موجود زنده ای ارتباط نداشته باشند حتی گربه های حیاط خانه را که به آنها نزدیک می شدند، کشته اند ... و میر حسین موسوی به همراه همسرش از کوچکترین خدمات درمانی محروم هستند.

نوشته لیلا موسوی برادرزاده میر حسین موسوی در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ که مورد هجمه طرفداران روحانی واقع شد:

" دلیل آوردم، به من پریدن که پس بزار جلیلی رییس جمهور شه بدون اینکه یکبار استاتوس رو کامل بخونن. گفتم روحانی آدم صادقی نیست و لا اقل جلیلی با اینکه با حرفاش موافق نیستم صادقانه مواضعش رو میگه، گفتن پس داری از جلیلی حمایت می کنی!!!!!!؟؟؟؟
گفتم روحانی پرونده ی خیلی تر و تمیزی نداره، بریم راجع بهش تحقیق کنیم، گفتن دست میر حسین هم به خون آغشته است!!!
دیگه من چی بگم وقتی جوابهایی میشنوم که هیچ ربطی به حرفی که گفتم ندارن!!!
مگه من چی گفتم؟ مگه من بدم میاد حصر تموم شه؟ مگه بدم میاد تحریم ها برداشته شه؟ مگه بدم میاد آزادی داشته باشیم، روزنامه داشته باشیم، راحت حرف بزنیم؟
میخواین ماهایی که با رای دادن مخالفیم دی اکتیو کنیم شما راحت باشین؟؟
اینجوری میخواین واسه کاندیداتون رای جمع کنین دیگه ... "

این مطلب پس از انتشار در صفحه سپیده دم باز هم مورد حمله طرفداران روحانی واقع شد، که چرا ما نقل قولی از یک دختر کم سن و سال! منتشر کردیم:

فواد شمس یکی‌ از روزنامه نگاران طرفدار خاتمی هم در صفحه آرش صادقی نوشت:

آرش جان.. من تا الان در مورد همه چیز سکوت کرده ام. کلا خودت هم می دانی زیاد وارد این جور دعوا ها نمی شوم. اما یک توصیه بهت می کنم. انقدر ساده آلت دست این و اون نشو. خودت شاید حدس بزنی کیا منظورمه... درضمن لازم نیست حتما همش کار سیاسی بکنی که. مبارزه کردن و کار سیاسی کردن آدم را خسته می کند ماشالله که شما هم این همه زندان رفتی و خسته شدی. به نظرم برو سینما، تئاتر، پارک، تفریح کن. موزیک گوش کن. بعدش انشالله کار خوب هم پیدا می کنی. در امد خوبی خواهی داشت. یا هر کجای دنیا که دوست داشتی انشالله بروی. همه چیز خوب می شود لازم نیست هر چند وقت یه بار فیل هوا کنی. به اندازه کافی مشهور شده ای. به هر صورت میرحسین موسوی الان برای بسیاری از مردم ایران موضوع حساسی است نقل قول نادرست و کذب در موردش خیلی عصبانی کننده می شود مثل داستان چند ماه زندان این طرف اون طرف نیست که مردم زیر سیبیلی ردش کنند.
برای همین من لازم دانستم این توصیه برادرانه را برات بنویسم وگرنه عین دفعه قبل سکوت می کردم چون زیاد به ما مربوط نبود . اما این دفعه واقعا به ما هم مربوط است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: