آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 اردیبهشت ماه 1393 = 17-05 2014

تخريب‌های خطرناک عليه روحانی در جریان است

رييس مرکز فقهي ائمه اطهار‌ ماهيت تخريب‌هاي نابجا عليه دولت را خطرناک توصيف کرد و گفت: تخريب‌هاي خطرناکي عليه دولت در جريان است.

به گزارش ايرنا از دفتر مشاور وزير کشور در قم، آيت‌الله محمدجواد فاضل لنکراني در ديدار داود نمازي مشاور وزير کشور در امور هماهنگي روحانيت و ائمه جمعه و جماعت، افزود: اين خطر بزرگي است که ممکن است در آينده‌اي نزديک در جاهاي مختلف خودش را نشان دهد.

وي با تشريح دامنه مخالفت‌هاي غير واقع بينانه مخالفان دولت، افزود: در مساله سياست خارجي با اينکه رهبر معظم انقلاب، نظارت کامل داشته و تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي مي‌گويند قدم به قدم طبق نظر رهبري پيش مي‌روند و از ديگر سو، مسوولان کميسيون امنيت ملي مجلس نيز معتقد هستند تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي بر اساس آخرين تصميم و نظري که رهبر معظم انقلاب اجازه دادند حرکت مي‌کند اما برخي در صدد هستند که مردم را نسبت به مسائل سياست خارجي نگران کنند.

اين عضو جامعه مدرسين معتقد است که اين افراد به قصد بيان انتقادات، اشکالات واقعي را بيان نمي‌کنند بلکه قصد تخريب دارند واگر چنين قصدي هم نداشته باشند نتيجه عمل آنها همين است.

وي گفت: براي ما روشن است که برخي حمله‌ها و حرف‌ها نتيجه‌اش تخريب است. اگر فردي مي‌گويد که با اين دولت اشکال مبنايي دارد، اين مطلب چيزي جز تخريب دولت نيست. اشکال مبنايي يعني دولت بر اساس مباني قانوني يا شرعي شکل نگرفته است. آيا مي‌توان ملتزم به اين معنا شد. وي افزود: پس صحيح آن است که بجاي اين تعابير انتقادات صحيح و اشکالات واقعي را با استدلال بيان کنند و دولت موظف است به اشکالات صحيح توجه جدي کند.

رييس مرکز فقهي ائمه اطهار(ع) تصريح کرد: هر زماني که دولت از مسير دين، قانون اساسي، ولايت مطلقه فقيه خارج شود خود ما اولين مخرب دولت خواهيم بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: