آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 اردیبهشت ماه 1393 = 16-05 2014

در برخی نقاط شهر روسری‌ها را برداشته‌اند

به گزارش مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه این هفته تهران در خصوص مسائل فرهنگی جامعه نیز اظهار داشت: وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش باید احساس تکلیف شرعی بکنند چون این کشور، کشور امیر مومنین، قرآن و اهل بیت است و وزارتخانه ها باید در عزل و نصب تدین و تقوا را در راس قرار دهند و درباره مسائل فرهنگی حساس باشند.

وی در ادامه گفت: در برخی از نقاط شهرها گاهی روسری ها هم برداشته می شود و بی حجابی کامل دیده می شود و انواع بی حجابی در ماهواره و اینترنت به خانه ها راه پیدا می کند. باید به داد دخترها و جوانان رسید و نباید گذاشت گناه شایع شود.




www.youtube.com/watch?v=nnUWJHz8AH4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



دیبا May 17, 2014 11:15 PM

مردشور خودت و اون رهبر الدنگ چولاغ سید علی گدا ببرن اینجا سرزمیین کورش و هخامنش و شاهنشاهی است نه کشور علی و حسین وحشی و سوسمار خور و قرآن کثیف باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


ramezanali.momenzadeh May 20, 2014 08:45 PM

اماجمعه گفته این کشور کشورامیرمومنان وقران است این اخونده نفهمیده چه کفری گفته مگر کشورامیرمومنان میلیونها جوان معتاد و فقیر و کلیه فروش و چنین فحشای گسترده ناشی از فقرو گرسنگی دارد؟ چرا کفر میگه این یارو اخونده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: