آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 اردیبهشت ماه 1393 = 16-05 2014

راهپیمایی بعد از نماز جمعه در حمایت از حجاب

راهپیمایی پرشور و حماسی امت حزب الله در دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب، پس از نماز جمعه این هفته 26 اردیبهشت از درب شرقی دانشگاه تهران به مقصد میدان فلسطین تهران و اجتماع و قرائت بیانیه برگزار می شود.

این مراسم به منظور پاسداشت عفاف و حجاب به عنوان ودیعه ارزشمند الهی و نیز دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر که به دنبال احیای این واجب فراموش شده هستند برگزار می شود، دو ودیعه ای که خود موجب حفظ امنیت سلامت، آسایش و آرامش روحی، روانی و اجتماعی و ... جامعه می شود.

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه تهران با حضور آگاهانه خود در این مراسم بار دیگر عزت، شرف و وحدت خود را در راه مبارزه با شبیخون و ناتوی فرهنگی استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت. این برنامه به همت تشکل های مردمی امر بمعروف و نهی از منکر بلافاصله بعد از اتمام نماز جمعه با اجتماع مومنین از درب شرقی (قدس) دانشگاه آغاز می گردد.

گفتنی است در این اجتماع ایمانی تنی چند از خانواده های شهدای امر بمعروف و نهی از منکر، جانبازان این عرصه، چهره های فرهنگی فعال و روحانیت معزز و نیز نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مقامات کشوری و لشکری حضور خواهند داشت.

در پایان مراسم با اجتماع در میدان فلسطین و قرائت بیانیه محورهای مطالبات مردمی به سمع و نظر مسئولین امر خواهد رسید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: