آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 اردیبهشت ماه 1393 = 14-05 2014

دولت روحانی به لحاظ سنی توان حل مشکلات را ندارد

دیگربان: مهدی کوچک‌زاده٬ نماینده مجلس می‌گوید دولت حسن روحانی «توان» حل مشکلات را ندارد و «به شدت به دنبال این است که تقصیر را گردن دیگران بیندازد و بگوید که نمی‌گذارند کار کنیم.»

آقای کوچک‌زاده روز سه‌شنبه (۲۳ اردیبهشت) به خبرگزاری «نسیم» گفته دولت «هم به لحاظ سنی و هم به لحاظ فضایی که در آن قرار دارد از عهده حل مشکلاتی که برای حل آن شعار داده بر نمی‌آید.»

وی افزوده صدا و سیما به این خاطر که دولتی‌ها خواهند گفت «ببینید نمی‌گذارند ما کار کنیم» به منتقدان توافقنامه «ژنو» اجازه حضور در تلویزیون را نداده است.

این نماینده محافظه‌کار مجلس همچنین با انتقاد از نحوه برخورد دولت حسن روحانی با منتقدان خود گفته این دولت تنها خود را «معتدل» می‌داند و «هر کس غیر خود را افراطی می‌خواند.»

به گفته وی «دولت چندین مرتبه مخالفان خود را با عناوینی چون حداقلی، کم سواد و یا موارد دیگری مشابه با این متهم» و هفته‌نامه «۹ دی» را به «زشت‌ترین» شکل ممکن توقیف کرده است.

هفته‌نامه «۹ دی» متعلق به حمید رسایی دیگر نماینده منتقد دولت حسن روحانی چندی پیش به دستور قوه قضائیه رفع توقیف شد.

محافظه‌کاران تندروی منتقد دولت روحانی پس از پخش مستند «من روحانی هستم» و انتقاد دولتی‌ها به این فیلم٬ می‌گویند که مسئولان دولتی در پی «مظلوم‌نمایی» هستند.

آن‌ها معتقدند دولت روحانی از آنجا که توان حل و فصل بسیاری از مشکلات جامعه را ندارد٬ دنبال افراد و جریان‌هایی می‌گردد که آن‌ها را عامل ناکامی‌ها خود معرفی کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: