آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 اردیبهشت ماه 1393 = 10-05 2014

استانداری به حاميان توافق ژنو مجوز تجمع نداد

درحالي كه هفته گذشته دو تجمع در مخالفت با سياست هاي دولت در تهران برگزار شد‏ استانداري تهران اجازه برگزاري تجمع در حمايت از توافق ژنو را به دانشجويان نداد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشجویان با اشاره به درخواست این تشکل دانشجویی برای برگزاری تجمع مقابل مجلس گفت: استانداری تهران با برگزاری تجمع مقابل مجلس مخالفت کرد.

علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به درخواست مجوز تشکل دانشجویی تحکیم وحدت برای تجمع مقابل مجلس در زمینه توافق ژنو گفته: روز چهارشنبه درخواست مجوز خود را برای برگزاری تجمع مقابل مجلس به استانداری تهران اعلام کردیم.

اين درحالي است كه مخالفان توافق ژنو كه آن را «توافق ضعيف» مي خواندند با برگزاري همايش و تجمعي در لانه جاسوسي تندترين انتقادات را به دولت وارد كردند.

دبير دفتر تحكيم وحدت مي گويد: امروز از طرف استانداری به درخواست گنندگان این تجمع اعلام شده‌است که به دلیل نبودن وقت برای هماهنگی لازم برای برگزاری این تجمع با آن موافقت نشده است و این در حالی است که ما ۴ روز قبل این درخواست را اعلام کرده بودیم.

دبیر دفتر تحکیم وحدت یادآور شد: دفتر تحکیم وحدت همزمان با آغاز دور نهایی مذاکرات هسته‌ای در ژنو درخواست برگزاری تجمع مقابل مجلس را داشت که با موافقت مسئولان روبه‌رو نشد.

مخالفان سياست‌هاي دولت علاوه بر برگزاري همايش دلواپسيم‏، به نيت ابراز نگراني در زمينه حجاب و عفاف در جامعه روز چهارشنبه در مقابل وزارت كشور تجمعي را برگزار كردند. تجمعي كه در آن حسين الله كرم به سخنراني پرداخت، اما استانداري تهران اعلام كرده بود كه اين تجمع غيرقانوني است. با اين حال هيچ گزارشي از دستگيري و يا برخورد با اين افراد منتشر نشده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: