آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 اردیبهشت ماه 1393 = 08-05 2014

به امام حسین قسم انگلیس به سینه زنها پول می ده

به گزارش پارسینه، حاج مهدی سلحشور؛ مداح مشهور پایتخت و برادر فرج الله سلحشور(فیلمساز ) در سخنانی بی سابقه مدعی شد دولت انگلیس با چند واسطه در هیات های مذهبی پول خرج می کند.

وی گفت: دشمن دارد میلیاردی خرج می کند در هیات که من و تو روح حسینی نداشته باشیم، فقط گریه کنیم و سینه بزنیم، به تو چه ربطی دارد ظالم و مظلوم کیست؟ حق چه کسی است؟ استکبار دیگر چیست؟ میخواهند این تفکر را جا بیاندازند.

این مداح با لفظ قسم جلاله ادامه داد: به والله العلی العظیم اسناد محکمی وجود دارد که انگلیس خبیث با تنها سه چهار واسطه دارد پول خرج می کند در هیئت ها، به منبر امام حسین(ع) قسم حتی خبرش را دارم که به چه واسطه هایی این پول از کازینو دارهای انگلیسی به دست اینها می رسد.



ناشناس May 8, 2014 02:24 PM

احمق جان چرا به ولی امرت توهین میکنی؟؟؟ اگه این انگلیس نبود که این دکان دین و این نظامت الان نبود که تو هر شب درامد میلیونی داشته باشی دهنتو آب بکش

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام May 8, 2014 04:56 PM

اصلا مذهب شيعه ساخته و پرداخته انگليسها در زمان صفويه است شما در اتفاقات چند سال اخير منطقه نگاه كنيد در عراق افغانستان انتخابات عبداله عبداله سوريه لبنان حزب اله و حضور گستدره دفتر مقام معظم رهبري درلندن همه نشانه هاي درل بر تائيد برف اين مداح ميباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: