آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 فروردین ماه 1393 = 10-04 2014

شادی در مسجدسلیمان شهر را تعطیل کرد

به دنبال صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، موجی از شادی این شهر را فرا گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، به دنبال پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر آلومینیوم هرمزگان و صعود مستقیم این تیم به لیگ برتر، هواداران و طرفداران پرشور تیم نفت به خیابانهای این شهر ریختند و تا ساعتی پس از نیمه شب به جشن و شادی پرداختند.

شدت حضور و ازدحام مردم شادمان مسجدسلیمان به گونه ای بود که عبور و مرور خودرو ها به کلی متوقف و ترافیک سنگینی در سطح خیابان های شهر بوجود آمد و رانندگان را وادار به خاموش کردن خودروها کرد ولی رانندگان نیز با روشن کردن چراغ های خودرو و زدن بوق و همچنین در دست گرفتن پرچم های تیم فوتبال نفت و شرکت ملی نفت ایران در شادی طرفداران تیم فوتبال نفت سهیم شدند.

لازم به ذکر است شهر مسجدسلیمان که بواسطه ی به ثمر رسیدن نخستین چاه نفت خاورمیانه و بوجود آمدن تأسیسات صنعتی و امکانات رفاهی مدرن در 105 سال پیش به شهر اولین ها در ایران مشهور است برای نخستین بار در ایران شاهد انجام بازی فوتبال و به زمین خوردن توپ فوتبال بود.

از جمله این اولین ها، وجود نخستین استادیوم فوتبال زمین چمن کشور در سال 1302 در این شهر و انجام دیدارها و تورنمنت های معتبر کشوری و حضور تیم های مطرح و نامدار کشور از قبیل تاج ( استقلال فعلی )، پرسپولیس، شاهین و ... است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: