آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 فروردین ماه 1393 = 05-04 2014

اجازه راه‌اندازی یک دکه هم نمی‌دهیم/اعلام جنگ

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر تأسیس دفتر نمایندگی در تهران گفت: تأسیس این دفتر برای آن‌ها در تهران و موافقت با آن از سوی جمهوری اسلامی ایران فقط یک خواب خوش برای آن‌هاست. مردمی که لانه جاسوسی را تعطیل کرده‌اند یک لانه بزرگ‌تری ایجاد نمی‌کنند که امروز در لوای دفتر اتحادیه اروپا، آمریکایی‌ها جاسوس‌های خودشان را از اروپا و سایر نقاط دنیا به ایران بفرستند.

عبدالرضا مصری در ادامه اظهار داشت: مجلس قاطعانه در برابر تأسیس دفتر نمایندگی پارلمان اروپا در تهران می‌ایستد و اجازه تأسیس هیچ‌گونه تشکیلاتی را در کشور نمی‌دهد. با این شرایطی که برای تأسیس دفتر گذاشته‌اند و قطعنامه صادر کرده‌اند، قصد حمله به دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در کشور ما را دارند. ملت ایران سال‌ها پیش آقابالاسری بزرگ‌تر از این‌ها را با لگد بیرون کرده است. مردم ایران اجازه نمی‌دهند که آن‌ها یک دکه و یا اتاق در ایران تأسیس کنند، چه برسد به اینکه دفتر نمایندگی داشته باشند.


قطعنامه پارلمان اروپا يعنی اعلام جنگ

نقوی حسينی سخنگوی کميسيون امنيت مجلس نیز گفت: اين قطعنامه يعنی جنگ عليه ملت ما، آشوب و فتنه عليه ملت ما. اگر اين قطعنامه ملغی نشود ما تصميم ديگری در مورد اتحاديه اروپا خواهيم گرفت.



masoud April 5, 2014 08:35 PM

خوابیده پارس زیاد میکنن خبر ندارن آقا تا آخر قراره جام بنوشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: