آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 فروردین ماه 1393 = 24-03 2014

وضعیت قرمز آژانس‌های هواپیمایی در سال 93

وضعیت آژانس‌های هواپیمایی در سال آینده به درآمد، معیشت مردم و اقتصاد انقباضی دولت گره خورده است.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هواپیمایی و جهانگردی ایران گفت: تعطیل شدن و یا نشدن آژانس‌های هواپیمایی در سال آینده به درآمد، معیشت مردم و اقتصاد انقباضی دولت گره خورده است.

حسن کرمانی رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هواپیمایی و جهانگردی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا وضعیت سال آینده آژانس‌‌های هواپیمایی را منوط به سیاست‌های دولت دانست و اظهار داشت: در صورتی که دولت اقتصاد انقباضی را در پیش بگیرد بسیاری از سفرها از سبد مردم کم خواهد شد که بودجه بسته شده خبر از چنین سیاستی می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه چنین سیاستی در تحرک سفر تاثیر منفی خواهد گذاشت، تصریح کرد: در هر صورت زمانی‌که کشور اقتصاد انقباضی در پیش بگیرد و پروژه‌های کمتری اجرا شود پیمانکاران کمتری وارد کار می‌شوند و به همان نسبت سفرهای تجاری، نمایشگاهی نیز کاهش خواهد داشت که در روند کارکرد آژانس‌های هواپیمایی تاثیر مسقیم دارد.

کرمانی در پاسخ به این سئوال که با این وضعیت آیا در سال آینده شاهد تعطیلی آژانس‌های هواپیمایی خواهیم بود، گفت: باید دید وضعیت اقتصادی و درآمد مردم نسبت به معیشت آن‌ها چگونه خواهد بود با توجه به اینکه سفر جزو خرج مردم به حساب می‌آید اگر توازنی میان درآمد و خرج برقرار نشود باید وضعیت قرمزی را برای آژانس‌های هواپیمایی تصور کرد.

وی افزود: در هر صورت باید ایام عید سپری شود و ببینیم در سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: