آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 اسفند ماه 1392 = 20-03 2014

نامگذاری سالها؛ در عالم نئشگی یک چیزی می گیم!

رادیو فرانسه: دقایقی پس از تحویل سال نوی ایرانی، آیت الله علی خامنه ای طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید این سال به نام سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملیّ و مدیریتّ جهادی " نامگذاری کرد.

رهبرجمهوری اسلامی دراین پیام ازجمله می گوید: درسالی که گذشت اعلام شده بود که سال " حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی " است، حماسه سیاسی بحمدالله درعرصه های مختلف به بهترین وجهی صورت گرفت.

وی گفت: درباب حماسه اقتصادی کار که باید انجام بگیرد و توقع بود که اتفاق بیفتد، اتفاق نیفتاد. تلاش هایی انجام گرفت که مورد سپاس است، ولی کاربزرگی که باید درزمینه حماسه اقتصادی انجام بگیرد، همچنان درپیش روی ماست و ما موظفیم که این حماسه را به وجود بیاوریم، مسئله ی اساسی اقتصاد برای کشورما وملت ما یک مسئله مهم است؛ دراواخرسال 92 بحمدالله یک زیرساخت فکری و نظری برای حماسه ی اقتصادی به وجود آمد؛ سیاست های " اقتصاد مقاومتی " اعلام شد و زمینه آماده است برای اینکه ان شاء الله تلاش لازم دراین باب انجام گیرد.

رهبرجمهوری اسلامی درادامه سخنان خود گفت : من شعار امسال را و نام امسال را این قراردادم: " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " .



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: