آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 اسفند ماه 1392 = 18-03 2014

نشناختن دشمن منجر به بمباران جبهه خودی می‌شود

سپاه نیوز: نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، دشمن‌شناسی را که با تاکید رهبری همراه است یکی از وظایف اساسی هر ایرانی برشمرد و گفت: اگر نتوانیم دشمن را بشناسیم ممکن است جبهه خودی را بمباران کنیم.
به گزارش سپاه نیوز؛ همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا یادواره 88 شهید شهرستان باشت در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم امام جمعه موقت یاسوج، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت، فرماندار باشت، خانواده شهدا و جمع کثیری از مردم شهرستان باشت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 88 شهید این شهرستان و دو شهید گمنام باشت برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا به عموم ملت و خانواده‌های شهدا اظهار کرد: شهدا در حقیقت چراغ‌های روشنی‌بخش ملت مسلمان ایران هستند که از بزرگ‌ترین افتخارات ما محسوب می‌شوند.
وی گفت: در عظمت آنها هیچ ‌چیزی بالاتر از آن نیست که نامشان در دفتر صالحان ثبت شود و این در ابتدا برای خانواده‌های شهدا و بعد برای امت اسلامی یک افتخار است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس به یقین از شهدای کربلا پیروی کرده و درس آموخته و وارد میدان نبرد شدند و تا پیروزی جنگیدند و شهادت را با افتخار به جان خریدند.
وی در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری افزود: ملت مسلمان ایران باید با هوشیاری و واقع‌بینی در مواجهه با تحرکات دشمن حرکت کنند.
حسینی‌صدر ادامه داد: از اولین موارد مورد تاکید رهبری دیدن نقاط قوت فراوان ملت است که باید بدانیم در طول 35 سال انقلاب اسلامی گام‌های بلند و اقدامات ویژه‌ای در راستای رشد و بالندگی کشور صورت گرفته که وجود نقطه ضعف‌هایی در کنار آن طبیعی است.
وی گفت: لذا نباید این نقاط ضعف کوچک را بزرگ کرده که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند بلکه باید نقاط مثبت و ارزنده ملت را دید و بازگو کرد و بر آن تکیه کرد.
این استاد حوزه خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت‌های داخلی و ملی که شامل نیروی انسانی به خصوص نسل جوان می‌شود از دیگر موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و بارها بیان شده است که باید به نسل‌های جوان خود فرصت داد.
وی اذعان داشت: یکی از افتخارات ملت این ‌است که همه توان خود را برای نسل جوان به‌ کار بسته و حال به‌ جای وابستگی به بیگانه‌ به توان ملی و جوانان خود تکیه می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح شدن اقتصاد مقاومتی و ابلاغ سیاست‌های آن به مسئولان را در راستای کم شدن و رفع مشکلات مردم دانست و آن را بهترین موقعیت و محرک برای تولید ملی برشمرد.
وی دشمن‌شناسی را که با تاکید رهبری همراه است یکی از وظایف اساسی هر ایرانی برشمرد و گفت: اگر نتوانیم دشمن را بشناسیم ممکن است جبهه خودی را بمباران کنیم.
این استاد حوزه گفت: حال مسئولان و مردم باید از اصول و ارزش های اسلام دفاع کرده و از مهم‌ترین ارزش های ما هم‌اکنون شهدای ما و خانواده معزز آنها هستند.
حسینی‌صدر در خصوص اظهارات مقامات آمریکایی تصریح کرد: زیباترین و واقع‌بینانه‌ترین بیانات در این خصوص را رهبری مطرح کرده که اعلام داشتند در لشکر کشی آمریکا به منطقه تنها ضرر برای آن‌ها حاصل خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما کارگزاران کشوری هستیم که به فرموده مقام معظم رهبری مامور به تشکیل حکومت اسلامی جهانی است و در آن وظایف اساسی داریم که باید با هوشیاری و واقع گرایی به آن سمت حرکت کنیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: