آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 اسفند ماه 1392 = 14-03 2014

سپاه نقش خود را در درگیری های غزه تایید کرد

رادیو شهروند: علی سعیدی نماینده علی خامنه‌ای در سپاه پاسداران چهارشنبه ۲۱اسفند با تاکید بر دخالت نیروی قدس ایران درتنش‌های نوار غزه، ضمن تمجید از نیروهای قدس گفت: نیروی قدس به خوبی نقش خود را در زمینه انتقال فرهنگ اسلام به دنیای اسلام ایفا کرده است.

سعیدی همچنین در ادامه تصریح کرد که نیروی قدس ایران در عرصه "مقاومت فلسطین و غزه تاثیر گذار بوده و در سوریه توانسته است معادلات را تغییر دهد و نقشه‌های جبهه استکبار و سلطه را خنثی کند.

این سخنان در حالی مطرح شده است که از روز چهارشنبه درگیری ها در نوار غزه رو به افزایش گذاشته است و شبه‌نظامیان وابسته به گروه حماس در مدت کمتر از چند ساعت بیش از ۷۰ راکت از داخل نوار غزه به مناطقی در جنوب اسراییل شلیک کردند.

در پی این حملات هزاران تن از ساکنان جنوب اسراییل پس از اعلام هشدار که در مواردی تنها چند ثانیه پیش از فرود راکت‌ها بود، خود را به پناهگاه‌ها رساندند.

گروه جهاد اسلامی مسوولیت این حملات را برعهده گرفته و اعلام کرده است: "این پاسخ ما به جنایت‌ها در سرزمین‌های اشغالی از جمله کشتن سه تن از نیروهای ما بوده است"

این سه فلسطینی که گروه جهاد اسلامی به آن ها اشاره داشته، سه مردی بودند که چندی پیش به سوی سربازان یک پایگاه مرزی اسراییل نارنجک شلیک کرده بودند و در جریان یک حمله هوایی در منطقه خان یونس کشته شدند.

حملات روز چهارشنبه تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که اسراییل اعلام کرد کشتی حامل موشک به مقصد نوار غزه را که متعلق به سپاه پاسداران در دریای سرخ بوده توقیف کرده است.



شهریار ایازی March 14, 2014 05:31 PM

حکومت جمهوری اسلامی همیشه حضور نیروهای خود را در سوریه را تکذیب می کرد و لی حالا علی سعیدی نماینده سید علی خامنه ای در سپاه همه تکذیبیه های حکومت را کذیب کرد و گفتند در سوریه نیروهای قدس سپاه نقشه های سوریه را به هم ریخت این هم حکومتی که به امام زمان قسم میخورد که نیرو نداریم ولی یک از مزدورانش انرا تائید می کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: