آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 22 اسفند ماه 1392 = 13-03 2014

نخستین بار؛ اظهارات شدیداللحن صدراعظم آلمان علیه پوتین

به گزارش خبرگزاری رویترز، صدر اعظم آلمان روز پنجشنبه در سخنانی در پارلمان آلمان اعلام کرد: اگر روسیه به بی ثبات کردن اوضاع در اوکراین ادامه دهد، رهبران اتحادیه اروپا اقدامات بیشتری اتخاذ خواهند کرد.

صدر اعظم آلمان درسخنانی شدیداللحن از زمان آغاز بحران اوکراین اعلام کرد: اگر روسیه از تغییر رویکرد خود در قبال اوکراین خودداری کند ، زیان های « گسترده » سیاسی و اقتصادی را به جان می خرد.

مرکل گفت: اگر روسیه به رویکرد چند هفته گذشته خود ادامه دهد ، این رویکرد تنها برای اوکراین فاجعه بار نخواهد بود.

صدر اعظم آلمان همچنین گفت: ما به این موضوع تنها به عنوان یک تهدید نمی نگریم. و این موضوع تنها سبب تغییر روابط اتحادیه اروپا با روسیه نمی شود. خیر، این رویکرد خسارات گسترده ای نیز برای روسیه هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سیاسی در پی دارد.

آنگلا مرکل اعلام کرد: روسیه به جای کمک کردن به برقراری ثبات در اوکراین در حال بهره برداری از نقاط ضعف این کشور است.

وی اعلام کرد: تمامیت ارضی اوکراین را نمی توان زیر سوال برد. نمی توان مرزها را یک جانبه تغییر داد.

همچنین "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با "آرسنی یاتسنیوک" رئیس دولت انتقالی اوکراین ضمن هشدار در مورد اقدامات روسیه تاکید کرد این مسئله برای مسکو "هزینه" خواهد داشت.



حمید March 13, 2014 11:50 AM

با اشاره به سطر آخر خبر عرض می کنم که اوباما انقدر ذلیل و بدبخته که از پس آخوندها نه در ایران و نه در سوریه بر نیومده چه برسه به روسیه دستش هم پیش همه روئه و می دونن عرضه مقابله با پشه رو هم نداره مرکل هم لابد کمی در الکل زیاده روی کرده و جو گیر شده که حرف زده ته ماجرا اینه که کریمه ، پَر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: