آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 اسفند ماه 1392 = 28-02 2014

نگرانی شدید آخوندها از گسترش سکولاریسم

دیگربان: عبد‌الله حاجی صادقی٬ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نسبت به گسترش تفکر سکولاریسم در ایران هشدار داده و گفته نزدیک شدن به آمریکا برای «بهره‌مندی» تنها یک «توهم» است.

به گزارش خبرگزاری «رسا»٬ آقای حاجی صادقی روز پنجشنبه (هشتم اسفند) گفته «برخی می‌‎گویند برویم با ارباب و کدخدا آشنا بشویم تا یک لقمه نانی هم به ما برسد.»

حسن روحانی تنها کسی است که در جریان یکی از سخنرانی‌های تبلیغاتی خود در ایام انتخابات ریاست جمهوری از آمریکا با عنوان «کد‌خدا» نام برده بود.

آقای روحانی پس از به قدرت رسیدن در ایران سیاست نزدیکی به آمریکا و غرب را در پیش گرفته که این سیاست با خشم محافظه‌کاران تندرو و حامیان علی خامنه‌ای مواجه شده است.

حاجی‌صادقی هم بی‌آنکه نامی از حسن روحانی و دولت وی ببرد٬ نسبت به تلاش آن‌ها برای گسترش تفکر سکولاریسم و نزدیکی به آمریکا هشدار داه است.

وی گفته «برخی دنبال این نباشند که هویت دینی را از انقلاب گرفته تفکرات سکولاریستی را احیا کنند.»

حاجی‌صادقی افزوده «هشدار ما به دولتی که منتخب مردمی و با تایید مقام معظم رهبری است، این است که باید مواظب برخی جریان‌های سکولار باشد.»

این روحانی محافظه‌کار درباره تاکتیک «نرمش قهرمانانه» نیز گفته «تنها یک تاکتیک در مسیر گفتمان مقاومت بوده و گفتمان ملت ایران در مبارزه با استکبار تغییری نکرده است.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: