آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 اسفند ماه 1392 = 21-02 2014

مذاکرات ژنو؛ پاسخ جالب مقام آمریکايی به خبرنگار

خبرنگار شبکه تلویزیون دولتی انگلیس (بی بی سی) در جریان دور جدید مذاکرات هسته ای در وین از معاون وزیر خارجه آمریکا پرسید پس از حدود یک ساعت و 20 دقیقه گفت وگوهای دو جانبه با مذاکره کننده ایرانی آیا روابط دوجانبه تغییر کرده است؟ شرمن پاسخ داد: اگر برای اجرایی شدن برنامه اقدام مشترک به مشورت با مقام های رژیم ایران نیاز داشته باشیم این کار را خواهیم کرد. بنابر این می توانم بگویم بله تغییری رخ داده است، اما این تغییر بیشتر در یک موضوع خاص یعنی مذاکرات هسته ای بوده است.

به گزارش ایرنا، وندی شرمن که به نظر می رسد گفت و گو با شبکه های خارجی فارسی زبان را در دستور کار خود قرار داده است، به بی بی سی گفت: ما پس از حصول اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای رژیم ایران، تحریمها را لغو خواهیم کرد.

*************************************************




نادر February 21, 2014 02:46 PM

ای کسری از بی بی سی در مصاحبه اش با وندی شرمن درست خط مشی های آخوند های ایران را دنبال کرد او سوال کرد چرا امریکا لحن تندی را در مورد ایران بکار میبرد یعنی چرا شما از مسائل حقوق بشر حرف میزنید بعد هم پرسید شما کی تحریم ها را لغو میکنید آقای کسری هیچ سوالی مربوط به جنایاتی که در ایران میشود, و از بین بردن اقتصاد جزء کوچکی از آنست را نکرد حمایت از سوریه و حزب الله برای کشتار مردم بیگناه در دستور کار آقای کسری نبود یعنی ایشان اجازه ندارد از این سؤال ها بکند وگرنه یک خبر نگار آدم شده نه توده ای مانده, ممکن است بپرسد, اگر ایران حقوق بشر را رعایت کند, آیا امریکا حاضر است امتیازی به آخوند ها بدهد یا اگر ایران از حمایت جنایتکارانی مثل اسد دست بردارد, آیا امریکا آخوندها را به حساب خواهد اورد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: