آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 بهمن ماه 1392 = 13-02 2014

آمریکا؛ لحن سرکردگان سپاه پاسداران تندتر شده است

پاسدار قاسم سليمانی، سرکرده نيروی تروريستی قدس سپاه پاسداران امروز طی سخنانی بر تداوم سياستهای تروريستی و جنگ افروزانه رژيم در منطقه تاکيد کرد و آنها را جزء خصيصه های اصلی جمهوری اسلامی دانست.

رادیو آلمان: قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران می‌گوید: «هیچ نیرویی و هیچ کشوری در برهه کنونی جز ایران قادر به رهبری جهان اسلام نیست.» لحن فرماندهان سپاه پاسداران پس از سخنان اخیر جان کری تند شده است.

وی امروز در سمنان گفته است:«از گذشته‌های بسیار دور تاکنون نظیر مصر، عربستان سعودی و پاکستان مدعی رهبری جهان اسلام بوده‌اند و برای آن تلاش‌های بسیاری نیز انجام داده‌اند اما هیچ یک از آن‌ها جز ایران قادر به پذیرش این مسئولیت خطیر نیستند.»

آن‌طور که فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادعا کرده کشورهایی هم‌چون مصر، عربستان سعودی و پاکستان به واسطه "غیاب دو عنصر مهم در عالم اسلامی‌‌شان" قادر به رهبری جهان اسلام نیستند و این دو عنصر "به طور انحصاری در اختیار جمهوری اسلامی ایران است".

بنا بر گفته فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران آن‌چه ایران را قادر ساخته تا "رهبری جهان اسلام" را بر عهده بگیرد؛ «حمایت از مبارزان و جریان‌های انقلابی و اسلامی و نیز دفاع از مسلمانان و اسلام در مقابل تجاوزاتی که به جهان اسلام صورت می‌گیرد».

در روزهای اخیر برخی فرماندهان سپاه پاسداران به‌طور مستمر در سخنان خود از "نقش پررنگ ایران در منطقه" سخن می‌گویند و در سخنرانی‌های مختلف بر "قدرت ایران" تاکید دارند.

سرلشگر فیروزآبادی: برای جنگ تعیین‌کننده آماده‌ایم

اظهارات فرماندهان سپاه پس از آن صورت گرفت که جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در سخنان خود در اجلاس داووس گفته بود، اگر ایران به تعهدات خود در توافق هسته‌ای عمل نکند، آمریکا استفاده از گزینه‌های دیگر را در نظر خواهد گرفت.

کاربرد عبارت "گزینه‌های دیگر" از سوی مقام‌های آمریکا در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران، عموما به عنوان "گزینه نظامی" تعبیر می‌شود.

در همین زمینه محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران ایران روز شنبه (۲۵ ژانویه/۵ بهمن) به سخنان جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

جعفری خطاب به جان کری گفت: «پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند بعید می‌دانم مردان عاقل شما اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت‌ساز قرار می‌دهند، گزینه مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند.»

پیش از این حسن فیروزآبادی رئيس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری‌ اسلامی نیز گفته بود که جمهوری اسلامی برای "جنگ تعیین‌کننده" با آمریکا و اسرائیل آماده است. او افزود که ایران سال‌ها برای این نبرد برنامه‌ریزی کرده است.



ننگ بر مستبد، مرگ بر استبداد February 13, 2014 09:06 PM

این حرفها را خیلی جدی نگیرید اینها فقط رانت خواری بلدند و رسم جنگ نمیدانند خودشان که به جبهه نمیروند و مردم هم دیگر حاضر نیستند برای بقای این رژیم دزد خود را به خطر اندازند این رسم رژیمهای دیکتاتوری است که خود را در ظاهر بزرگ و شکست ناپذیر نشان دهند اما واقعیت این است که آنچه که به نام توافق هسته ای از آن یاد میشود، در واقع سند تسلیم حکومت اسلامی به جامعه جهانی است رژیم در حال سقوط است و سرعت فروپاشی آن با هر حرف که میزنند و هر افتضاح جدیدی که به بار میاورند بیشتر میشود برملاشدن فساد کلان و دزدیهای گروهی که تا بالاترین سطح حکومت را آلوده کرده از مهمترین نشانه های این سقوط است طبعا حکومت مجبور است با تشدید اعدامها و گنده گوییهای رهبر و نوچه هایش خود را در داخل قدرتمند و پرصلابت نشان دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ننگ بر مستبد، مرگ بر استبداد February 13, 2014 09:09 PM

سعید الصحاف وزیر اطلاعات صدام حسین خاطرتان هست؟ در حالی که نیروهای آمریکایی وارد بغداد شده بودند و رژیم بعث دقایقی با سقوط فاصله نداشت، هر از چند گاهی خبر پیروزی های عظیم ارتش عراق و شکست نیروهای چند ملیتی را فریاد می زد بیچاره نمی دانست که غیر از او و چند نفری که صدا و تصویر او را مخابره می کنند ، کسی دیگری باقی نمانده که بشود فریبش داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو February 13, 2014 10:15 PM

حاج قاسم سلیمانی من از بچه های جبهه هستم تو هنوز فکر میکنی با دسته الله هستی ؟؟ به کائنات قسم اگه مثل مرد به پشت سرت نگاه کنی به اندازه کوه هزارکرمان پشت سرت جسد گذاشتی سوریه هم به نابودی کشیدی حال میگی هیچ کشوری توان حاکمیت به اسلام رو نداره جز ایران ؟؟ جای تو بودم کمی کتاب میخوندم ،اسلام ۴۰۰۰۰۰ چشم از حدقه از کرمانی ها در آورد کاروان غنایم از ایرانی ها از نیشاپور تا شام زنجیربود به گفتار ابن خلدون در کوی برزن زنان و دختران را در شام و حجاز برهنه میفروختند امروز هم میبینی دخترامون آقا زاده مجتبی بقیه میبرن امارات میفروشند شاه پهلوی که بود حزب ۳تا داشتیم ولی ناموسمون در امان بود
حالا حزب ۱ داریم اونم حزب الله با اسلحه سپاه بردران مسلمان به عروسی حمله کردند مرد هارو بستن به زناشون تجاوز کردند حاج قاسم به عنوان یکی از زنده های خط مقدم

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو February 13, 2014 10:16 PM

ادامه بهت بگم که علی خامنه ای شیطان است مجتبی ازازیل تو هم چیزی ازت نمونده قاسم این ننگو از پیشونی کرمونی ها پاک کن شاید خدا ببخشه حاجی روی هیتلر استالین هرچی گنده آدم کش رو سفید کردی خدا کمکت کنه به شرف برگردی حاجی میشناسمت دلم برات میسوزه اگه نتونستی کاری کنی خودتو راحت کن چون همه گند کاری علی به حسابته از ما گفتن بود 3

گزارش یا اعتراض به این نظر


نکیسا February 14, 2014 04:18 AM

این روزها در جمهوری اسلامی برای گرم کردن تنور مذاکرات شعارهای جنگی دادن و ژست آشتی ناپذیری تا حدجک و تاترهای روحوضی همه گیر شده ولی در این بین شعارهای هل من مبارز دو نفر از همه خنده دارتر است ، جنتی نود ساله و فیروز آبادی صد و نود کیلوئی ، جنتی که میگوید جنگ با آمریکا آرزوی همه انقلابی ها است و سردار بادمجان دلمه هم که سالهاست برای این جنگ تمرین کرده ، حال جنتی وفیروزآبادی را با تجهیزات و لباس رزم ، از دوسوی شانه دونوار فشنگ ضربدری بروی سینه و کلاشینکف بدست مجسم کنید ، کدام سرباز آمریکائی از دیدن هیبت این دو سردار بزگ اسلام برایش خشتک خشک میماند ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: