آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 بهمن ماه 1392 = 03-02 2014

اژه ای: هیچ یک از سران فتنه رفع حصر نشدند

سخنگوی دستگاه قضا گفت: شایسته مردم نیست در دهه فجر در صفهای طولانی توزیع سبد کالا بایستند. این موضوع با عزتمندی مردم جور در نمی آید.

به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسین اژه ای روز دوشنبه در پنجاه و هشتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: هیچ تغییری در احکام متهمان پرونده فساد سه هزار میلیاردی به ویژه احکام اعدام صورت نگرفته است. ضمن اینکه در مورد این پرونده درخواست اعمال ماده 18 شده بود که پذیرفته نشد.

سوال دیگر خبرنگاران درخصوص رفع حصر کروبی و بازگشت وی به خانه بود که دادستان کل کشور در پاسخ گفت: این فرد رفع حصر نشده است. در سال 88 یک فتنه بزرگ و عظیمی در کشور رخ داد که ظلم بزرگی به مردم و نظام بود. در این فتنه به اموال مردم و عمومی خسارت وارد شد که دشمن از آن حمایت کرد. افرادی که مرتکب این فتنه شدند به عنوان مباشر یا مسبب باید تاوان پس بدهند و مردم درخواست دارند و در این باره طومار امضا می کنند که با این افراد برخورد شود. نظام رفعت زیادی را نسبت به سران فتنه داشته است و امروز اتفاق جدیدی رخ نداده است. تغییر منزل چند بار اتفاق افتاده به خصوص درمورد فردی که سوال شد. تغییر منزل به معنای تغییر سیاست نیست.

وی افزود: هر فردی که مرتکب جرمی شده باشد، چه دستگیر بشود یا نشود اگر جبران و توبه کند از لحاظ قانون و شرع با وی برخورد متفاوتی صورت می گیرد. خیلی موارد دیده شده فرد قبل از دستگیری توبه کرده که وی قابل تعقیب نیست. توبه یکی از نعمت های پروردگار است که هر کسی موفق به آن نمی شود گاهی عجل مهلت نمی دهد و گاهی خود فرد موفق به توبه نخواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: