آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 بهمن ماه 1392 = 29-01 2014

دایی رهبر: سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن

اعتراض شدید دایی خامنه ای به ستم در جمهوری اسلامی و سکوت مراجع

سیدحسین میردامادی به سکوت علما و مراجع در برابر مظالمی که در کشور می‌شود، شدیدا اعتراض کرد.

به گزارش سایت کلمه، استاد میردامادی که دایی آیت آلله خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی است در یادداشت کوتاه خود از سکوت برخی مراجع نسبت به ستمهایی که به طبقات مردم می‌شود انتقاد کرده و به مراجع و علما یاد آوری می‌کند که خود به در آغاز انقلاب به مردم این شعار را یاد داده اند که« سکوت هر مسلمان خیانت است به قران» و حال این سکوت جای شگفتی بسیار دارد.

در یادداشت سیدحسین میردامادی از جمله آمده است:

ستم های زیادی را در همه طبقات شاهد هستیم از پنج سال حبس خانگی مرجع بزرگ وفقیه عالی قدر مرحوم حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری گرفته تا حبس خانگی و غیر قانونی آقایان موسوی و کروبی و خانم زهرا رهنورد و به زندان افکندن شهروندان بسیاری به اتهام انتقاد از رییس دولتی که اکنون مسئولان ارشد نظام همان انتقادها را علنا مطرح می کنند و در رسانه ها تیتر می شود!

شگفتی اینجانب از برخی مراجع وابسته به حکومت است که چطور می توانند از این همه ستم در جمهوری اسلامی بی تفاوت بگذرند و دم برنیاورند؟! و یادشان رفته که در آغاز انقلاب این شعار را به مردم یاد دادند:”سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن..” شاید ازبیم حمله نیروهای فشار به دفاترشان و شکستن شیشه های شان و به خطر افتادن وجوهات و سهم امام باشد که قل الحق و لو کان علیک.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: