آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 بهمن ماه 1392 = 25-01 2014

حریق محصولات کارخانه کارتن زرقان را خاکستر کرد

وقوع حریق در کارخانه تولید کارتن و شانه تخم مرغ واقع در شهرک صنعتی زرقان در 20 کیلومتری شیراز، تمام محصولات تولیدی این کارخانه را به خاکستر تبدیل کرد و آتش پس از 5 ساعت مهار شد.

به گزارش ایسنا، ساعت 22 و 25 دقیقه پنج‌شنبه شب، به دلایل نامعلومی، سوله تولید کارخانه کیمیا شانه، در زرقان طعمه حریق شد و آتش نشانان اعزامی پس از 5 ساعت جدال با شعله‌های سوزان آتش، موفق به مهار آن شدند.

براساس این گزارش، مدیر روابط عمومی شهرداری زرقان گفت: به دنبال تماس شهروندان و درخواست کمک، 4 دستگاه خودروی آتش نشانی و تانکر آب به سمت شهرک صنعتی آب باریک اعزام شد.

حسن بهارلو گفت: با توجه به وزش باد و قابلیت اشتعال مواد و محصولات موجود در کارخانه یاد شده، وسعت و حجم آتش بسیار وسیع بود که آتش نشانان با اجرای اقدامات ایمنی و قطع انشعاب‌های برق و گاز، جلوی گسترش شعله‌ها به اطراف را گرفتند.

وی گفت: در یکی از سوله‌ها به مساحت 1000متر مربع مقدار زیادی کارتن و کاغذ دچار آتش سوزی شده بود و میزان آتش به حدی بود که فرمانده عملیات از ایستگاه‌های پالایشگاه، شیراز، لپویی و مرودشت درخواست کمک کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری زرقان با بیان این‌که این حادثه هیچ مصدومی در بر نداشت، گفت: بیش از 50 تن کارتن و کاغذ طعمه حریق شد.

بخش زرقان در 25 کیلومتری شمال شرقی شهرستان شیراز 24 درصد از صنایع استان فارس را در خود جای داده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: