آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 بهمن ماه 1392 = 21-01 2014

این شیء عجیب روی سطح ماه چیست؟+عکس

دوربین گوگل تصاویر متناقض و عجیبی از یک شیء بزرگ را بر روی سطح ماه رصد کرده است.

به گزارش ایسنا، این شی مثلثی دارای ردیف‌هایی از هفت نقطه‌ نورمانند در طول لبه‌ است که به یک پایگاه یا کشتی‌فضایی بیگانه مرتبط شده‌اند.

شیء دو وجهی و مثلثی روی سطح ماه در یک ویدیوی جدید به رسانه‌ها ارسال شد.

این شیء غول‌پیکر که اندازه آن 125 در 90 متر گزارش شده، مانند لبه هدایت‌کننده یک کشتی‌فضایی مثلثی بزرگ به نظر می‌رسد و از هر هواپیمای ساخته‌شده روی زمین بزرگ‌تر است.

به نظر می‌رسد، اشکال دورانی و دارای فضابندی منظم هفت نقطه موجود روی این شیء کاملا مثلثی، به طور هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند.

گفته می‌شود، تا به امروز هیچ جرم دیگری کشف نشده که با این شیء یا هر شیء موجود روی سطح سیاره دیگری که توسط ماهواره‌ها یا کاوشگرها تفحص شده‌، مطابقت داشته باشد.

**************************************************



رژیم جانوران January 21, 2014 06:39 AM

این هم کشف شد؟ وی بر رژیم اسلامی ایران؛ این یک تاسیسات بمب اتمی است که امام زمان برای رژیم جانوران در ایران ترتیب داده دور از چشم پر آزرم ۱+۵؛ پس هیچی گندش درومد، کی اینو لو داد؟ اه اه اه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ر.رها January 21, 2014 06:57 AM

من 1 سال پیش تقریبا دقیقا همین شی رو روی آسمان مشهد شب ساعت 10 تا 12 دیدم دقیقا همین شی بود شک ندارم حرکات مافوق سریعی داشت با مانورهایی بسیار تیز و گاه منحنی که از هیچ پرنده ساخت بشری ساخته نبود حتی f35 با مانورهاش روبروی مانورهای این مثل اسباب بازیه من 2 ساعت تمام چشم به اسمان بودم و حرکات زیبا و خیلی خاصش رو رصد می کردم شک ندارم همین بود 2 ضلع به شکل عدد 7 متشکل از نقاط نورانی که در راس بسیار نورانی تر بود مثل 8 عدد یوفو که هماهنگ با هم و در کنار هم قرار گرفته باشند حالا روی ماه چکار می کنه برام یه شهر سواله

گزارش یا اعتراض به این نظر


امامزاده ی سیار January 21, 2014 09:14 PM

این یک امامزاده ی سیار است که اسلام عزیز را در منظومه ی شمسی خانوم ترویج میدهد؛ حالا از گرد راه خسته شده رو ماه کنار صورت امام داره نفسی تازه میکونه؛

گزارش یا اعتراض به این نظر


یوفو باز! January 22, 2014 08:44 AM

منم مثل ر رها - این شئی عجیب که شک ندارم مربوط به موجودات فضایی میشه رو دیدم با این تفاوت که تقریبا ۲ ماه بیش بود در غرب تهران در یک شب حدود ساعت ۶ الی ۷ بود که هوا هم تاریک بود فوق العاده بود حرکات زیگ زاگیش که با سرعت عجیب غریبی حرکت می کرد سر منو به آسمون میخکوب کرده بود کاملا مشخص بود که اندازه یک زمین فوتبال میشه اما حیرت من بیشتر به خاطر نوع حرکتش بود که میشه گفت مسافتی تقریبا یک کیلومتری رو در آسمان در عرض کمتر از ۱۰ ثانیه طی میکرد! مانورهای فوق العاده سرعت بالا و اوج گرفتنش به سمت بالاتر تا جایی که نابدید بشه رو در چند ثانیه انجام داد مطمئنم خبرای جنجالی در راهه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: