آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 دی ماه 1392 = 20-01 2014

توکلی: مواضع روحانی با روحیه نمایندگان سازگار نیست

احمد توکلی٬ نماینده مجلس شورای اسلامی: نمی‌توانیم درباره مفاد سند ژنو حرف بزنیم

احمد توکلی با انتقاد از تفاهم‌نامه ژنو و حسن روحانی گفت مقام‌های نظام نمی‌توانند درباره مفاد این تفاهم‌نامه اظهار‌نظر کنند و مواضع رئیس جمهوری با روحیه نمایندگان «سازگار» نیست.

به گزارش دیگربان به نقل از خبرگزاری‌های رژیم٬ توکلی در جلسه علنی روز دوشنبه (۳۰ دی) مجلس گفته درباره تفاهم‌نامه ژنو «نگرانی‌هایی» دارد که تنها با علی خامنه‌ای آن‌ها را در میان خواهد گذاشت.

وی افزوده «ما مسئولان نظام نباید و نمی‌توانیم نظرات خود را نسبت به این متون {سند ژنو} علنی ابراز کنیم چراکه ممکن است مستند طرف مقابل ما قرار بگیرد و به مسائل کشور لطمه بخورد.»

تفاهم‌نامه ژنو که امروز نخستین روز اجرای آن است با انتقاد و مخالفت بسیاری از محافظه‌کاران تندرو مواجه شده٬ به طوری که از این تفاهم‌نامه با عنوان قرارداد «ترکمنچای» نام می‌برند.

برخی نمایندگان مجلس عضو «جبهه پایداری» نیز در هفته‌های اخیر دولت حسن روحانی را به بستن فضای انتقاد از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کرده‌اند.

این دسته از نمایندگان که گقته می‌شود تعداد آن‌ها ۸۰ نفر است در چهار ماه اخیر صد‌ها تذکر به وزرای کابینه داده‌اند. آقای روحانی نیز گفته از این تذکر‌ها و کارت‌های زرد‌ واهمه‌ای ندارد.

احمد توکلی با اظهار تعجب از این سخن روحانی گفته «تضعیف مجلس زمینه‌سازی برای دیکتاتوری است.»

توکلی همچنین اضافه کرده که برخی مواضع رئیس جمهوری و مشاوران وی «ضد دموکراسی» است.



ستار بهشتی . زندانی سیاسی را آزا دکنید January 20, 2014 07:59 PM

آقای توکلی روحیه شما و نمایندگان نامردمی با مردم سازگار نیست شما و نمایندگان ساز خود می نوازید قانون کار را من فراموش نمی کنم که چگونه به کارگران ضربه زدید و کارگران را برده نشان دادید بله فراموش نمیکنم و با آن قانون چه به روز کارگران آوردید اکنون همه جا پارازیت همه جا سانسور اینترنت کار نمی کند آیا فریاد رسی هست من از ته چاه ظلمات نظام کثیف نامردمی آخوندی فریاد کمک می زنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: