آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 دی ماه 1392 = 17-01 2014

اتم؛ هشدار آمریکا در باره بازی موازی رژیم تهران

یک مقام ارشد آمریکایی که نامش فاش نشده روز جمعه گفت رژیم تهران همچنان در تلاش برای دور زدن تحریم‌ها در راستای دستیابی به مایحتاج برنامه هسته‌ای‌اش است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این مقام آمریکایی که در یک تور اروپایی به اتریش، بریتانیا، آلمان، ترکیه و ایتالیا و کشورهای دیگر سفر کرده،‌ گفته است که «بدون شک» رژیم تهران در پی دستیابی به اجزایی برای برنامه اتمی‌اش است.

این مقام آمریکایی دراین‌باره افزوده است که هر شرکت ِ«مسئولیت پذیری» باید به دقت درباره انجام دادن تجارت با رژیم تهران تصمیم بگیرد.

این گفته‌ها در حالی مطرح شده است که قرار است توافق بین رژیم تهران و گروه پنج به علاوه یک، سه روز دیگر اجرایی شود.

به گزارش رادیو فردا، این توافق اولیه شش ماهه است و شامل توسعه ندادن برنامه هسته‌ای رژیم تهران از یک سو، و رفع محدود برخی از تحریم‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی می شود.



بوکس بازی سایه ها January 17, 2014 10:31 PM

ما "هشداری" در این که ایشان گفته ندیدیم؛ این فقط گفته است که یعنی ما(آمریکاییها) میدانیم که رژیم دارد چه میکند؛ هشداری در کار نیست؛ معامله ها شده است با جان کری ملعون و حسینک اوباما، اینها سر القاعده که قدس برود با آنها بجنگد صحبت کرده اند، یعنی رژیم اسلامی کارهای کثیف آمریکا را (مثل کلفت های مکزیکی که در هتل ها و خانه های در آمریکا کارهایی را که خود آمریکاییها نمیخواهند انجام دهند) برایش در عراق انجام دهد؛
القاعده هم پریروز هشدار داد که به ایران حمله ی تروریستی خواهد کرد؛
پس میبینید که دیگر بعد از علنی شدن رابطه ی ارباب-نوکری واشنگتن و جمکران قضیه دیگر روشن است؛ بقیه اش دیگر بوکس بازی سایه هاست؛

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: