آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 دی ماه 1392 = 14-01 2014

اعتراف به خوردن جام زهر از ترس اعتراضات مردمی

وزیر سابق اطلاعات رژیم اعتراف کرد که ولی فقیه از ترس بروز اعتراض‌های خیابانی، مجبور به عقب نشینی و خوردن زهر اتمی شد

به گزارش دیگربان به نقل از «دفاع پرس»، آخوند مصلحی گفته که آمریکا می خواست «اقتصاد جامعه ایران» را «شرطی» کند و در صورت «شرطی‌» شدن اقتصاد ایران٬ «زمینه‌ اغتشاشات خیابانی و یک فتنه جدید» فراهم می‌شد که رهبر «این خدعه را خنثی» کرد.

بنابر اظهارات مصلحی، به نظر می رسد که فشار تحریم‌های بین‌المللی و افزایش نارضایتی‌ها در ایران منجر به قبول شروط غرب از سوی رهبر جمهوری اسلامی شده است.

به گفته ناظران، اقتصاد ایران در دو سال گذشته در پی تحریم نفتی و بانکی جمهوری اسلامی به مرز خطرناکی رسید و در ‌‌نهایت علی خامنه‌ای را مجبور به عقب‌نشینی از مواضع هسته‌ای خود کرد.

خامنه‌ای ازاین عقب‌نشینی با عنوان «نرمش قهرمانانه» نام برده است.



بابک January 14, 2014 08:04 PM

امیدوارم هرچه زودتر کلیه افراد این رزیم جام زهر ابدی بنوشند تا مردم از دست این رزیم غارتگر دروغگو و عوام فریب حیله نجات پیدا کند خدا کند که مردم ایران هر چه زوترآکاه تر شود و با مسائل کشورشان احساس مسولیت بیشتر بنمایند و مزدوران رژیم در قالب مخالفان به ظاهر سیاسی و کارشناس مانند سهمی ، محسن میلانی ، علی صدرزاده، علی واعض ، سهمی، ماهان بعضی مجریان شبکه های بی بی سی و صدای امریکا مانند فرناز قاضی زاده، جمالدین موسوی ، ناجیه غلامی ، مهرداد فرهمند ، حسیب عمار افغانی و افشا نمایند و از کشورهای غربی اخراج نمایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak January 14, 2014 08:57 PM

شنیدید که یکی یک مسابقه ترتیب میده خودش هم یکی از تیم های شرکت کننده است در ضمن خودش هم دآور مسابقه است در پایان مسابقه طرف خودش میگه من اول شدم یه مدال هم به خودش میده شما میدونید اسم این مسابقه را خودش چی گذآشت ؟؟ نرمش قهرمانانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: