آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 دی ماه 1392 = 13-01 2014

دختر زیبای ایرانی که زده تو خال! + عکس

سایت حکومتی دانا: در سایه غفلت مسئولین و مردم از نهی از منکر، یک مدل با چرخیدن در خیابان و در دست داشتن یک دوربین، مکان های عمومی را به آتلیه شخصی خود تبدیل کرده است.

چند وقتی است که یک مدل ایرانی عکس هایی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است که این عکس ها با حجاب نامناسب و لباس هایی خلاف عرف معمول جامعه در مکان های عمومی گرفته شده اند.

شبنم مولوی که چندی است به عنوان مدل در ایران فعالیت می کند دوربین به دست در سطح تهران و در مکان های عمومی گردش کرده و از خود عکس هایی گرفته است که خلاف عرف جامعه هستند.

این اقدام ساختار شکن در سایه غفلت مسئولین مربوط رخ داده است و اگر در ابتدا، کسانی از شهروندان یا مسئولین جلوی این کار را می گرفتند، این مدل به خود اجازه نمی داد در انظار عمومی از خود با ژست هایی که برازنده مکان های عمومی نیستند عکس بگیرد.

قبح شکنی این موضوع قطعاً آسیب های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت؛ چرا که اگر هرکس به خود اجازه بدهد با دردست داشتن یک دوربین حرفه ای تمامی سطح شهر را بگردد و از خود و دیگران عکس بگیرد، امنیت سایر شهروندان به خطر می افتد.

این سوال مطرح است که چطور شخصی به مدت طولانی این اقدام را انجام می دهد اما هیچ یک از مسئولین مربوط به وی تذکری نداده اند؟

چرا این مدل که به اقتضای حرفه خود باید در مکان های خاص عکس بگیرد، مکان های عمومی را برای ژست های خود انتخاب کرده و اصلاً با چه هدفی این عکس ها را در فضای مجازی منتشر می کند؟

***************************************



homa January 12, 2014 02:40 PM

دم این دخترشیر زن زیبای ایرانی گرم شهامت - شهامت و شهامت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahsa January 12, 2014 02:54 PM

باز هم ستونهاى عفت وآبروى نظام به لرزه افتاد زيرا دخترى با دوربين در سرزمين راستى وپاکى وعارى از دزدى هاى اسلاميش حکومت امام زمان را به لرزه در آورد به جاى اينگونه تظاهرات فرمايشى برويد جلو دروغها ودزدى هاى ميلياردى را بگيريد کجاى کار اين دختر آسيب وضررش از رانت خوارى ومرده خورى ودزدى وتقلب ودوغ ملاها بيشتر است اگر شما اين کارهايتان دليل بر مسلمان بودنتان است واى به حالتان ,ببريد مال مسلمان وبه چپاول بکشيد ايران زمين را حال که دخترى چند عکس گرفته بانگ وفرياد بر آريد که مسلمانى نيست ملتى به جان آمده فرياد مى زنند, اى مسلمانان مسلمانى اگر اين است وبس,ما يهوديم ,کافريم,گبريم مسلمان نيستيم

گزارش یا اعتراض به این نظر


sheri January 12, 2014 03:28 PM

چطوره یک جایزه برای سر عکاس این تصاویر تعین بشه ؟؟؟
و راهپیمایی طلاب وعلمای حوزه
و اعلام همبستگی مجدد علیه این توطئه
و تعطیلی رسمی
و عزای عمومی هان چطوره
ننگ و نفرت بر حکومتتان بر سرشتتان بر راه و رسمتان
ضد بشرها شرم کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


زنان ایرانی قابل January 12, 2014 08:03 PM

بله؛ در همین مضمون زنان ایرانی قابل و فرزانه: یاسمین فهیمی دبیرکل حزب سوسیال دمکرات آلمان می‌شود‏
رهبر حزب سوسیال دمکرات آلمان، یاسمین فهیمی را به عنوان دبیرکل جدید این حزب پیشنهاد کرد یاسمین فهیمی ۴۶ سال دارد و ایرانی‌تبار است وی تا کنون در اتحادیه کارگری مشغول به فعالیت بوده است

زیگمار گابریل پیشنهاد خود مبنی بر دبیرکلی فهیمی را به آگاهی رهبری حزب سوسیال دمکرات رسانده است فهیمی تا کنون بخش “برنامه‌ریزی سیاسی” در اتحادیه کارگری قدرتمند معدن، شیمی و انرژی در هانوفر را سرپرستی می‌کرده است

خانم فهیمی در هانوفر به دنیا آمده و در دانشگاه همین شهر در رشته شیمی تحصیل کرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: