آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 دی ماه 1392 = 24-12 2013

منبع حکومتی: تلاش رمالها برای نفوذ به دولت روحانی

برخی اخبار رسیده از تلاش برخی رمالها و پیشگویان برای نزدیکی به دولت یازدهم حکایت دارد.

گزارش خبرنگار البرز حاکیست درحالیکه مهمترین انتقاد به دولت دهم نفوذ جریان انحرافی به تصمیمات دولت وتلاش برای خروج از عقلانیت در تصمیم گیریها ازسوی برخی مدعیان ارتباطات خاص بود ظاهرا دولت یازدهم نیز با وجود عمرکوتاه خود وداشتن تجربه منفی دولت قبلی درحال آلوده شدن به چنین اقداماتی است .

درهمین رابطه دکتر عبدالرضا داوری از اعتقاد برخی از نزدیکان روحانی به پیشگویی های یک پیشگوی سوری خبرداده و میگوید: در جلسه ای به یکی از مشاوران روحانی موضوع نفوذ این پیشگو را به مهدی کروبی را گوشزد کردم،اما این مشاور رئیس جمهور از داشتن اعتقاد به این پیشگو و پیشگوئیهایش خبرداد.

وی در فیسبوک نوشت: در انتخابات ۸۸ با آقای دکتر جواد اطاعت در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز مناظره داشتم. پس از مناظره در مسیر بازگشت به تهران فرصتی بود تا در هواپیما با دکتر اطاعت گپی بزنیم. از آقای دکتر اطاعت که عضو حزب اعتمادملی و رییس دفتر سیاسی این حزب بود،پرسیدم: چرا آقای کروبی با علم به اینکه آراء وی در قیاس با آراء مهندس موسوی کمتر است اما همچنان اصرار بر حضور در صحنه انتخابات دارد؟

دکتر اطاعت در پاسخ گفت: آقای کروبی اتفاقا پس از کاندیداتوری مهندس موسوی دچار تردیدهایی برای ادامه مسیر کاندیداتوری شده بود، اما پس از آنکه دید حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب ، ستاد انتخاباتی مهندس موسوی را در اختیار گرفته اند، تصمیم گرفت که انصراف ندهد چون با راهبردهای سیاسی این دو حزب مخالف است.

دکتر اطاعت در ادامه گفت:آقای کروبی معتقد است که راهبرد اصلی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب ، تقابل با رهبری است و آقای کروبی هم با این راهبرد شدیدا مخالف است و آن را بی فرجام و عبث و شکست خورده می داند.

دکتر اطاعت در ادامه با ذکر شایعه ای که در آن ایام به نقل از آقای بهزاد نبوی منتشر شده بود گفت: شایع شده بود که این آقایان در برخی جلسات خود گفته اند که ما باید در این انتخابات انگشت به چشم رهبری فرو کنیم! و آقای کروبی هم با چنین استراتژی هایی مخالف است.

دکتر اطاعت در توضیح دلیل مخالفت آقای کروبی با استراتژی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب برای تقابل با رهبری گفت: آقای کروبی در جلسات مختلف دو دلیل برای غلط بودن استراتژی اینها ذکر کرده است. دلیل اول اینکه به حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب گفته بود که من سی و پنج سال است آقای خامنه ای را می شناسم. آقای خامنه ای ، آخوند مستحکمی است و در برابر فشار باج نمی دهد . اگر با ایشان از در تعامل و گفت و گوی منطقی وارد شوید نتیجه می گیرید اما اگر از باب تحمیل و فشار وارد شوید ، آقای خامنه ای، سید «حسینی» است و ذره ای متزلزل نمی شود و آن وقت شما ضرر می کنید.

دکتر اطاعت در ادامه گفت:دلیل دوم مخالفت آقای کروبی با استراتژی مشارکت و مجاهدین انقلاب ، خبری است که یک پیشگوی سوری در سال ۱۳۶۷ به آقای کروبی داده است.

دکتر اطاعت در ادامه گفت:آقای کروبی ، سال ۱۳۶۷ و زمانی که نایب رییس مجلس سوم بود سفری به سوریه برای ملاقات با حافظ اسد انجام میدهد. پس از پایان مذاکرات رسمی ، حافظ اسد به آقای کروبی می گوید که ما در اینجا فردی را داریم که تحولات آینده را با دقت پیشگویی می کند. آن فرد پیشگو را نزد آقای کروبی می آورند و آقای کروبی هم از او می پرسد که آینده جمهوری اسلامی ایران چگونه رقم می خورد؟ پیشگوی سوری هم در پاسخ به سوال آقای کروبی می گوید: سال آینده(یعنی سال ۱۳۶۸) رهبر فعلی شما (یعنی امام خمینی) فوت می شود و رییس جمهور فعلی شما(یعنی آیت الله خامنه ای) به جای او رهبر می شود و تا ۹۰ سالگی هم رهبری خواهد کرد.

دکتر جواد اطاعت در پایان گفت: از آنجا که پیشگویی این پیشگوی سوری در تعیین دقیق زمان فوت امام خمینی و رهبر شدن آیت الله خامنه ای تحقق یافت آقای کروبی همواره به مشارکتی ها و اعضاء سازمان مجاهدین انقلاب می گفت که چون آقای خامنه ای در ۵۰ سالگی به رهبری رسیده است بنابراین با توجه به پیشگویی این پیشگوی سوری که به آن اعتقاد دارم، دوره رهبری ایشان ۴۰ سال است و تا سال ۱۴۰۸ ادامه دارد بنابراین اگر می خواهید با رهبری درگیر باشید باید ۲۰ سال حاشیه نشین شوید چون با قلدری و فشار نمی توانید آقای خامنه ای را متزلزل کنید. (این صحبت آقای کروبی مربوط به سال ۱۳۸۸ است)

امروز که شنیدم آقای دکتر جواد اطاعت در دانشگاه شهید بهشتی سمتی گرفته است به یاد سخنان آن روز وی در هواپیما افتادم و با خود گفتم که ای کاش آقای کروبی به همین تحلیل خود درباره عبث بودن راهبرد تقابل با رهبری پایبند می ماند و سال ۸۸ آنچنان نمیکرد که کرد.

داوری پی نوشتی به شرح زیر به مطلب بالا افزوده ومینویسد: «چند روز پیش در جلسه ای این خاطره را برای یکی از مشاوران آقای حسن روحانی نقل کردم و به او گفتم که دولت به سمت تقابل با رهبری نرود که شکست می خورد اتفاقا وی گفت که من این پیشگوی سوری را می شناسم و از نزدیک او را دیده ام و پیشگویی هایش ردخور ندارد.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: