آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 آذر ماه 1392 = 16-12 2013

بوشهر همچنان می لرزد؛ نگرانی مردم و اعراب

زمين لرزه هايی که در بوشهر روی می دهد، باعث نگرانی مردم اين استان و هم چنين کشورهای عربی خليج فارس شده است. آنها از نشت مواد راديوآکتيو از رآکتور اتمی بوشهر نگران هستند.

چهار زمین لرزه از بامداد دوشنبه تاکنون استان بوشهر را لرزانده که بیشترین شدت این زمین‌لرزه‌ها مربوط به شهر شنبه با 3.8 درجه در مقیاس ریشتر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.8 درجه در مقیاس ریشتر ساعت یک و شش دقیقه بامداد دوشنبه شهر شنبه در شهرستان دشتی را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق 17 کیلومتری زمین‌ به وقوع پیوست.

همچنین زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 2.8 درجه در مقیاس ریشتر ساعت یک و 56 دقیقه بامداد دوشنبه شهر تنگ‌ارم در شهرستان دشتستان را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق چهار کیلومتری زمین‌ به وقوع پیوست.

زمین‌لرزه‌ دیگری نیز به بزرگی 2.8 درجه در مقیاس ریشتر ساعت چهار و هفت دقیقه بامداد دوشنبه شهر برازجان در شهرستان دشتستان را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق 12 کیلومتری زمین‌ به وقوع پیوست.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.7 درجه در مقیاس ریشتر ساعت پنج و 12 دقیقه صبح دوشنبه شهر کاکی در شهرستان دشتی را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق 20 کیلومتری زمین‌ به وقوع پیوست.



ن زلزله ها بخاطر تست های اتمی است December 16, 2013 05:34 PM

این زلزله ها بخاطر تست های اتمی است که حکومت توحش اسلامی در بوشهر میکند حال بعضی ها باز میگویند که ژنو باید توافق استوار شود تا خطر جنگ و تجزیه دیگر نمیدانند که حکومت اسلامی خود جنگ است و تجزیه را هم خود میخواهد چون به غرب رشوه میدهد با خاک و جان ایران و ایرانی
پس بگذاریم اینها به بمب اتمی دست پیدا کنند تا یک دفعه در یک انفجار اتمی در جنگ حتمی آینده یا در یک چرنوبیل ایرانی کل ایران نابود شود، بله؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: