آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 آذر ماه 1392 = 06-12 2013

تیم ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه شد

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل برگزار شد. در پایان این مراسم ۳۲ تیم شرکت‌کننده حریف‌های خود را شناختند. تیم ملی فوتبال ایران در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌ و هرزگوین همگروه شد.

• گروه‌های هشت‌گانه جام‌جهانی به شرح زیر است:
گروه A: برزیل، کرواسی، مکزیک، کامرون
گروهB : اسپانیا، هلند، شیلی، استرالیا
گروهC : کلمبیا، یونان، ساحل‌عاج، ژاپن
گروهD : اروگوئه، کاستاریکا، انگلستان، ایتالیا
گروهE : سوئیس، اکوادور، فرانسه، هندوراس
گروهF : آرژانتین، بوسنی و هرزگوین، ایران، نیجریه
گروهG : آلمان، پرتغال، غنا، آمریکا
گروهH : بلژیک، الجزایر، روسیه، کره‌جنوبی

به گزارش رادیو آلمان،• هشت بازیکن پیش‌کسوت و مطرح جهان فوتبال برای انجام قرعه‌کشی به روی سن دعوت شدند. هر کدام از این بازیکنان قرعه‌ها را از روی گلدان‌های روبروی خود انتخاب می‌کنند.

• مراسم قرعه‌کشی با سخنان سب پلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و دیلما روسف رئیس جمهور برزیل آغاز شد. از حاضران درخواست شد برای ادای احترام به نلسون ماندلا یک دقیقه سکوت کنند.

پس از این سخنان، تصاویری از دوره‌های مختلف قبلی در حال پخش است. سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، قهرمان دوره گذشته، جام قهرمانی را تحویل داد تا به تیم قهرمان این دوره تعلق بگیرد.

• سی و دو تیم حاضر در رقابت‌های جام‌ جهانی ۲۰۱۴ برزیل، در چهار گلدان دسته‌بندی شده‌اند. گلدان‌ اول شامل تیم‌های آرژانتین، اسپانیا، اروگوئه، برزیل، بلژیک، کلمبیا، آلمان و سوئیس است.

گلدان دوم شامل تیم‌های الجزایر، کامرون، غنا، شیلی، نیجریه، ساحل عاج و اکوادور است. تیم‌های ایران، استرالیا، کاستاریکا، هندوراس‌، ژاپن، کره‌جنوبی، آمریکا و مکزیک در گلدان سوم قرار دارند.

گلدان چهارم نیز شامل تیم‌های انگلیس، فرانسه، ایتالیا، هلند، پرتغال، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، یونان و روسیه است.

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتبال برزیل در سال ۲۰۱۴ برگزار شد. ۳۲ تیم از پنج قاره جهان در ۸ گروه به مصاف هم می‌روند. همه گروه‌ها و تیم‌های جام جهانی به همراه اطلاعاتی جالب در این گزارش تصویری:

گروه‌ها و تیم‌های جام جهانی فوتبال برزیل در یک نگاه

مراسم قرعه‌کشی

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتبال برزیل در سال ۲۰۱۴ برگزار شد. ۳۲ تیم از پنج قاره جهان در ۸ گروه به مصاف هم می‌روند. همه گروه‌ها و تیم‌های جام جهانی به همراه اطلاعاتی جالب در این گزارش تصویری:

• ایران تاکنون موفق شده است چهار بار در مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال حضور یابد: سال ۱۹۷۸ آرژانتین، سال ۱۹۹۸ فرانسه، سال۲۰۰۶ آلمان و سال ۲۰۱۴ برزیل. باید دید چهارمین حضور ایران چه نتایجی را رقم خواهد زد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: