آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 آذر ماه 1392 = 29-11 2013

سوریه؛ هلاکت یکی دیگر از فرماندهان نظامی حزب الله+عکس

این دومین فرمانده نظامی حزب الله است که در هفته های اخیر در سوریه به هلاکت می رسد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری الحدث، شب گذشته یکی از فرماندهان حزب‌الله به نام وسام شرف الدین ملقب به "سید نصر‌الله" طی عملیات نظامی در غوطه و در حومه دمشق به شهادت رسید.

حزب الله لبنان طی بیانیه ای با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این فرمانده خود اعلام کرد: مقاومت اسلامی با افتخار و سربلندی شهادت یکی دیگر از قهرمانان خود را که درحال انجام وظیفه جهادی خود برای دفاع از امت اسلامی و مقدسات بوده است اعلام می‌کند.

در پایان این بیانیه ذکر شده است که سید نصر‌الله امروز (جمعه) تشییع شده و در روستای زادگاهش "رشکنانیه" دفن خواهد شد.



هلو November 29, 2013 04:59 PM

آخی چه با لبخند به آغوش حوریان بدبخت رفت۰من واقعا دلم برای آن حوریها که مجبورند به این شهدای بیریخت و کثیف سرویس بدهند میسوزد۰اینهمه دردنیا پسرومرد خوش قیافه است چرا یکی ازآنها نصیب حوریها نمیشود؟ این حوریهای بخت برگشته تا یکی ازاین ریشوهای بو گندوهلاک میشود واراه میرسد غم دنیا را حتما میریزند روسرشان۰کدام زن مگر به اجبارحاضراست حتی به ریخت اینها یک نگاه بیندازد؟ جهل و بیسوادی از دقیقه ای که دهان گندیده شان را باز میکند آشکار میشود۰ریش پرشپش خاک گرفته شان بوی چربی چلوکباب ماسیده را میدهد۰بعد میخواهند بگویند که حوریان باکره وبیگناه درانتظار یک چنین کله خرهایی هستند؟ دراین عکس خدا میداند با چه سیخ و میخی اینها موفق شدند یک لبخند جاودانی روی لبهای این ذلیل شده نقش ببندند۰درانتظار خبرهای خوش دیگر از به درک واصل شدن بقیه پاسداران جنایتکار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: