آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 آذر ماه 1392 = 28-11 2013

آقای روحانی! کدام موفقيت ورزشی را به خود منتسب می‌کنيد؟

وزير سابق ورزش و جوانان با انتشار بيانيه‌اي پاسخ اظهارات رئيس‌جمهور در مورد «موفقيت‌هاي ورزشي» را داد و گفت:آقاي روحاني کدام موفقيت ورزشي را به تدبير خودشان منتسب مي کنند. آيا سراغ داريم در اين دو ساله هيچ اقدامي به اندازه موفقيت هاي ورزشي اشاره شده است، ملت و رهبري را به اين اندازه خوشحال کرده باشد؟بسيار علاقه‌مندم که پس از اين با تدابير و حمايت دولت جديد از ورزشکاران و نهاد هاي ورزشي ادامه اين توفيقات را شاهد باشيم.

به گزارش فارس، محمد عباسي، وزير سابق ورزش و جوانان در واکنش به گزارش صد روزه حسن روحاني که سه شنبه شب به طور زنده پخش شد و صحبت‌هايي را درباره موفقيت‌هايي ورزشي اظهار داشت، با انتشار بيانيه‌اي که در اختيار خبرگزاري فارس قرار داد، پاسخ رئيس جمهور را داد.علاقه‌مند بودم مطابق تجربه مواردي را در حل موضوعات مربوط به جوانان مخصوصا معيشت و نيازهاي شغلي و اجتماعي آنان که قانون هم اعتبارات و هم وظايف آن را به ساير دستگاه‌ها سپرده است، ارائه نمايم که از قاعده گزارش خارج و ان شاءالله در صورتي که توسط سياستگذاران کشور در دستور کار جدي قرار بگيرد موارد جمع‌بندي شده تقديم خواهد شد.

جناب آقاي روحاني در مورد ورزش فرمودند؛ اجازه مي خواهم ضمن عرض خسته‌نباشيد به محضر ايشان و ملت عزيز عرض کنم که اولا وزير ورزش معرفي شده چند روزي است که کارشان را به عنوان وزير دولت يازدهم شروع کردند. قرار شد همه کمک کنيم. اين تاکيد رهبري عزيز است. همان‌طور که در گزارش فوق آمده است که همه جهان ورزش تصديق مي کنند. اصل موفقيت هاي بزرگ و غرور آفرين ورزش ايران مربوط به قبل از شروع کار وزير دولت يازدهم است. مخصوصا اين دو سال و سايه تدابير آن که تا اين دو روزه همان برنامه ها ادامه دارد.

وزير دولت يازدهم به تعبير خود ايشان تازه از کوچه پر پيچ و خم پارلمان گذشته و اين هفته رسما شروع مي کنند (بعيد است ايشان ندانند که مقدمات، آمادگي و برنامه هاي مربوط به ايام گذشته است.) به طريقي را که در طول تاريخ کشور سابقه ندارد.ثانيا ايشان در مطالبشان ضمن اينکه اين موفقيت ها را به خودشان منتسب مي کنند، تدبيرشان را هم برداشتن سايه سياست از ورزش تلقي کردند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: