آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 آذر ماه 1392 = 24-11 2013

توافقنامه ذلت بار ژنو؛ شروع اعتراض باندهای حکومتی

یک توافق‌نامه‌ای صورت گرفت که وزیر امور خارجه‌ی کشور یک چیز می‌گوید، وزیر امور خارجه آمریکا چیز دیگری می‌گوید و صدا و سیما نیز جور دیگری آن را بیان می‌کند این چه وضعیتی است.
*********

توافق با 1+5 باید به تصویب مجلس برسد

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: یک توافق‌نامه‌ای بین ایران و 1+5 انجام گرفته است که وزیر خارجه کشور یک چیز می‌گوید وزیر خارجه آمریکا یک چیز می‌گوید و صدا و سیما نیز طوری دیگر آن را بیان می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حمید رسایی،نماینده تهران با اشاره به توافق ایران و 1+5 و بی‌ارتباط بودن دستور کار امروز مجلس با این موضوع گفت: در این شرایط مهم که توافقی بین ایران و 1+5 انجام شده است، چرا مجلس درباره‌ی حوادث غیر مترقبه بحث نمی‌کند. یک توافق‌نامه‌ای صورت گرفت که وزیر امور خارجه‌ی کشور یک چیز می‌گوید، وزیر امور خارجه آمریکا چیز دیگری می‌گوید و صدا و سیما نیز جور دیگری آن را بیان می‌کند این چه وضعیتی است.

رسایی در وا کنش به اعتراض برخی نمایندگان نسبت به سخنانش گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیات رئیسه موظف است اسم افرادی را که« دو دو» می‌کنند و شأن مجلس را رعایت نمی‌کنند، اعلام کند ولی به دلیل هماهنگ بودن این افراد با هیات رئیسه هیچ وقت اسمشان پشت تریبون اعلام نمی‌شود.

نماینده مردم تهران گفت: تعجب می‌کنم وقتی مجلس نمی‌داند چه چیزی در مذاکرات توافق شده است یا اگر می‌داند، همه نمایندگان از آن اطلاع ندارند؛ آقای ابوترابی در نطق صبح خود چه چیزی را تبریک می‌گوید.

رسایی متذکر شد: توافق ایران و 1+5 باید به تصویب مجلس برسد.

وی ادامه داد: رهبری در جمع بسیجیان گفتند بنده دخالت نمی‌کنم، مجلس هم به دولت گفت اگر مشکل قانونی دارد آن را به مجلس بیاورد و مجلس نیز همکاری می‌کند. طبق اصل 121 رئیس جمهور قسم خورده از اصول مردم دفاع کند و طبق اصل 125 و 75 موافقت‌نامه‌ها باید به تصویب مجلس برسد.




هلو November 25, 2013 09:06 AM

هموطنان گوش کنید۰ صدای واق واق سگهاس ولگرد میاید۰ گویی همه مرض هاری گرفته اند۰ دیگر اثری از خوراکی روی استخوانهایی که میجویدند نیست ۰ گشنگی و مرض هاری و جنون دارند سلولهای بدنشان را از داخل له و نابود میکنند۰ در لحظات آخر همدیگر را تکه پاره خواهند کرد و آن زمانیست که همه ما شاهد از بین رفتن بزرگترین دشمنمان در طی تمام تاریخ میهنمان خواهیم بود۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: