آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 آبان ماه 1392 = 14-11 2013

انتقاد شدید مک‌کین از دولت اوباما؛ پوتین در کمین

به گزارش ایسنا به نقل از روسیه الیوم (راشا تودی)، جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی اظهار کرد که نسبت به عملکرد جان کری، وزیر خارجه آمریکا در خصوص سوریه، ایران و عراق، احساس ناامیدی شدیدی می‌کند.

وی افزود: تمام این مسائل شکستی برای آمریکا به حساب می‌آید، نفوذ واشنگتن در خاورمیانه هیچ وقت تا به این حد ضعیف نشده بود، آمریکا در خاورمیانه به هر روش ممکنی شکست خورد، ما چیزهای بسیاری را از دست دادیم، ما قدرت را از دست دادیم و به ما به عنوان افرادی ضعیف نگریسته می‌شود.

جان مک‌کین خاطرنشان کرد: وجهه آمریکا در شرایط کنونی به بدترین حدی رسیده است که من در زندگی‌ام شاهد آن بوده‌ام.

این مقام آمریکایی تاکید کرد: در صورتی که آمریکا به عقب‌نشینی بپردازد، نتایج منفی در خاورمیانه و بر تمام جهان بر جای خواهد گذاشت.


روسيه در پی کاهش نفوذ آمريکا

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در تحلیلی هشدار داد روسیه در پی کاهش نفوذ آمریکا در خاورمیانه است.

این روزنامه نوشت: پس از چهار دهه تنش در روابط قاهره- مسکو و پس از تنش های قابل ملاحظه میان انور سادات رئیس جمهوری اسبق مصر با اتحاد جماهیر شوروی، دو کشور مصر و روسیه تلاش هایی را برای بهبود روابط آغاز کرده اند.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه که در قاهره بسر می برد، از همکاری با مصر در زمینه‌های سیاسی، نظامی و پیشنهاد تبادل کارشناسان بین دو کشور در زمینه علمی خبر داد و گفت، روسيه گسترش روابط با مصر را با اهميت می داند و آماده کمک به مصر در همه زمینه‌ها است.




no war November 14, 2013 08:15 PM

خود مردم امریکا هم میگویند ایشان جنگ طلب است
راستی چرا دماغش را عمل زیبایی کرده؟ جالبه این یارو مک کین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: