آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 آبان ماه 1392 = 08-11 2013

فیفا؛ سئوالی که در نشست بلاتر در تهران سانسور شد

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال مانع از ترجمه سوال یک خبرنگار درخصوص تغییر نام لیگ امارات به خلیج "ع ر ب ی" شد!

به گزارش مشرق، سپ بلاتر که برای شرکت در همایش "علم و فوتبال" به تهران سفر کرده است، به همراه شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل آزادی و نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی پرسش خبرنگاران باشد.

این کنفرانس مطبوعاتی خیلی فشرده و سریع در زمانی کمتر از یک ساعت به پایان رسید تا برخی رسانه‌ها با گله‌گذاری سالن را ترک کنند.

سوالات این نشست مطبوعاتی بیشتر در حوزه‌های داخلی مطرح شد که مصرف انها بیشتر مربوط به رسانه‌های داخلی است، موضوعی که این کنفرانس را برای پوشش خبری بین‌المللی از جذابیت انداخت.

از نکات جالب این نشست مطبوعاتی می‌توان به سوال آخر مطرح شده در این نشست اشاره کرد که مهدی واعظی خبرنگار شبکه ورزش آن را به زبان آورد.

واعظی خطاب به بلاتر گفت که برخلاف گفته یکی از خبرنگاران او به هیچ وجه فرد مقتدری نیست و فیفا درباره برخی اتفاقات مهم منفی مثل استفاده از نام تغییر یافته خلیج "ع ر ب ی" برای لیگ کشور امارات سکوت کرده است.

پس از طرح این پرسش از سوی خبرنگار یاد شده امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و به او یادآور شد در این جلسه خبرنگاران می‌بایست به طرح سوال در خصوص فوتبال می‌پرداختند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: