آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 آبان ماه 1392 = 06-11 2013

پسر جنتی: افزایش دروغ٬ دورویی٬ تملق و تهمت

ترسیم عملکرد ۳۰ ساله نظام از سوی وزیر ارشاد:
افزایش دروغ٬ دورویی٬ تملق و تهمت


دیگربان: علی جنتی٬ وزیر ارشاد در پیامی از افزایش دروغ، تملق، دورویی، بدعهدی، استهزاء، تهمت، غیبت و بی‌نظمی در جمهوری اسلامی انتقاد کرد.

این پیام روز چهارشنبه (۱۵ آبان) به مناسبت روز «فرهنگ عمومی» منتشر شده و در آن تصویری روشن از عملکرد جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته ارائه شده است.

آقای جنتی در پیام خود تائید کرده در سال‌های اخیر تجسس در کار دیگران، اسراف و افراط، نداشتن روحیه کار جمعی، کاهلی در کار و تمام نکردن یا‌‌ رها کردن کارهای نیمه‌تمام افزایش یافته است.

در بخش دیگری از این پیام آمده که «افزایش آمار بزهکاری، سستی استحکام بنیان خانواده‌، کاهش اعتماد و امنیت درون‌اجتماعی نیز از مظاهر ضعف روزافزون فرهنگ عمومی است.»

وزیر ارشاد در عین حال افزوده که «تقلید از مظاهر زندگی غربی و تغییر سبک زندگی به سبکی مصرف‌گرا یکی دیگر از نقاط ضعف» فرهنگ کنونی جامعه ایران است.

مقام‌های جمهوری اسلامی و روحانیون سال‌هاست از گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در ایران ابراز نارضایتی می‌کنند و تنها عامل آن را «غرب» و دوری مردم از «فرهنگ اسلامی» می‌دانند.

روحانیون حاکم بر ایران هیچ‌گاه حاضر نشده‌اند مسئولیت وضعیت اسفبار اقتصادی٬ سیاسی و فرهنگی جامعه ایران در سال‌های اخیر را بپذیرند.



rozbehan November 6, 2013 12:32 PM

تنهاعامل آن خودآخوندهاهستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: