آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 آبان ماه 1392 = 27-10 2013

پخش شبنامه علیه وزیران پیشنهادی/عدم پخش زنده

در حالی که قرار بود جلسه رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان به صورت زنده از شبکه خبر پخش شود، این موضوع منتفی شد.

به گزارش تابناک، عدم پخش زنده تلویرپزیونی جلسه رای اعتماد مجلس واکنش برخی از نمایندگان را در پی داشت.

مهدی کوچک زاده درباره عدم پخش زنده جلسه رای اعتماد مجلس در تذکری مدعی شد که درخواست رییس جمهور از رییس مجلس باعث این امر شده است. علی لاریجانی رییس مجلس در واکنش به این سخنان کوچک زاده بیان داشت هیچ درخواستی مبنی بر عدم پخش زنده تلویزیونی مطرح نکرده اند.

لاریجانی با بیان اینکه اصل ایراد کوچک زاده وارد نیست گفت: رییس جمهور در این باره صحبتی با من نداشته اند و صدا و سیما هم امروز خودش وسایل پخش زنده را فراهم کرد و خودش هم جمع اوری کرد.


پخش شب​نامه علیه وزرای پیشنهادی

بررسی صلاحیت سه وزیر باقی مانده از کابینه یازدهم در جلسه علنی امروز توام با حاشیه​هایی بود.

به گزاش خبرآنلاین، پس از پایان سخنان رئیس جمهور در جلسه علنی امروز، کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل قصد داشت اخطاری را مطرح کند که در ابتدای آن گفت: خدمت رئیس گلم بگویم که.... رئیس مجلس هم با لبخند خطاب به او گفت: اصل حرفتان را بزنید.

رئیس مجلس هم خطاب به او گفت: آن اصل را بفرمایید....پیرموذن هم ادامه داد: رئیس گلم! با توجه به اینکه در دقیقه نود در صحن و صندوق​های نمایندگان شب نامه پخش شده است، خواستار جلوگیری آاز این موارد هستم.

به گفته وی این شب نامه​ها علیه وزرای پیشنهادی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: