آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 مهر ماه 1392 = 20-10 2013

گردش مالی ۵۰۰میلیارد تومانی در فوتبال کشور

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در صنعت فوتبال کشور، سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان گردش مالی وجود دارد.

به گزارش تسنیم، سید غلامرضا کمانه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست هیئت فوتبال استان فارس، اظهار کرد: در صنعت فوتبال کشور، سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان گردش مالی داریم که باید با تحقیق و پژوهش جایگاه استان فارس و سهم صنایع و کارخانه‌ها مشخص شود تا با حضور موثر در لیگ حرفه‌ای پاسخگوی تلاش مربیان باشیم.

وی با اشاره به نقش پر رنگ صنعت در ورزش حرفه‌ای تأکید کرد: تکیه ورزش حرفه‌ای بر صنایع است که با خروج صنایع از ورزش فارس، شاهد مشکلات در این استان هستیم، این در حالی است که ورزش حرفه‌ای با در کنار هم بودن ورزش قهرمانی و اقتصاد به نتیجه می‌رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: در استان فارس از ظرفیت خوبی در صنایع و کارخانجات برخورداریم، اما آنها وارد فعالیت‌های ورزشی نمی‌شوند، به همین دلیل در عرصه ورزش حرفه‌ای ضعیف هستیم.

کمانه، فراهم کردن زیرساخت‌ها، هماهنگی با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و تشکیل هیئت رئیسه قوی که بتواند در تمامی عرصه‌ها حضور داشته باشد را از وظایف و مسئولیت‌های هیئت فوتبال برشمرد.

وی در مورد فراهم کردن زیرساخت‌ها، گفت: باید با استعدادیابی، تیم‌های رده‌های سنی را تشکیل دهیم، این در حالی است که پرداختن به ورزش قهرمانی و برگزاری مسابقات در رده‌های سنی سبب انگیزش و بروز استعدادها می‌شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس به ادامه ساخت ورزشگاه میانرود اشاره کرد و دلیل طولانی شدن مدت زمان آن را افزایش ظرفیت آن از ۲۵ هزار نفر به ۵۰ هزار نفر دانست.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: