آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 مهر ماه 1392 = 19-10 2013

استفاده از نماد همنجسگرایان در تلویزیون رژیم+عکس

البرزنيوز: در حاليکه چندي پيش سايت هاي خبري درباره استفاده از نمادهاي مربوط به همنجس بازان در معابر شهر هشدار داده بودند، به تازگي و در اقدامي سوال برانگيز نماد اين گروه منحرف در شبکه سه سيما و به عنوان بخشي از پوشش شرکت کنندگان مسابقه کليد نمايش داده شد.

روز چهارشنبه 24 مهر 92 بينندگان شبکه سه سيما شاهد پخش مسابقه کليد بودند که در خلال آن به دليلي نامعلوم کلاه رنگين همنجس بازان بر سر شرکت کنندگان آن رفته بود. اين مطلب را يکي از مخاطبان البرزنيوز که بيننده اين برنامه بوده نقل کرد.

پيش تر و در جريان شادماني هاي خياباني بعد از صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني هم دست کم در يک مورد، کلاه اين گروه منحرف روي سر يکي از شهروندان ديده شد که به احتمال نزديک به يقين ناشي از عدم اطلاع او از مورد استفاده اصلي بود.

اما نکته اي که محل تامل و تعجب است اينکه چگونه در برنامه اي که به اصطلاح به شکل توليدي - از قبل ضبط شده - روي آنتن پربيننده ترين شبکه تلويزيون ايران رفته است چطور هيچ ناظري به تهيه کنندگان آن تذکر نداده که از نماد گروه هاي انحرافي براي شاد کردن بينندگان استفاده نکنند.

بسياري از ناظران و کارشناسان درباره استفاده از تهيه کنندگاني با سطح سواد اندک و به عنوان «آنتن پرکن» که ماتسفانه هزينه زيادي نيز از سازمان صداوسيما بابت اين شيرين کاري ها دريافت مي کنند هشدار داده اند.

**********************************************



آرش October 19, 2013 06:47 PM

وه ، یه عمر از دنیا هیچی نفهمیدم ! ! تا حالا فکر میکردم اونایی که این جوری ادا در میارن دلقک اند ! نگو همجنس بازن! !
طرف حالا پیش خودش فکر میکنه خیلی حالیشه ! حتما تو فیلم یکی از این guy parad ها، دیده یکی از اینها از این کلاه ها گذاشته در جا شد نماد همجنس گرا ها ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


زری October 20, 2013 01:10 AM

بيسوادی که اين علامت رنگين کمان را علامت همجنسگرائی گفته که کاملا مشخص چه کسی ميتونه باشه ولی من تعجب کردم که از سايت البرز نيوز آورده شده و اشاره ای به سايتی که خبر را داده بود چرا اشاره نشده زيرا بعيد است که اين خبر مستقيما از البرز نيوز باشد نميتونه اينقدر عقب افتاده باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: