آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 مهر ماه 1392 = 16-10 2013

ترفند رژیم برای توجیه غنی سازی اورانیوم 20 درصد

منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی که با تهران امروز با تاکید بر اینکه «حق غنی‌سازی قابل مذاکره نیست» گفت: با مذاکرات اخیر غرب بار دیگر از مسئولان کشور ما شنید که خط ممنوعه ما عدم ورود به کاربرد نظامی انرژی هسته‌ای است. اما غنی‌سازی در ایران هم برای تولید انرژی و هم برای مسائل دیگر نیاز است. مثلا در عرصه پزشکی و داروهای خاص ما نیازمند غنی‌سازی هستیم. حقیقت‌پور گفت: امروزه حدود 850 هزار نفر بیمار نیازمند فرآورده‌های دارویی مرکز هسته‌ای تهران هستند.




مسعود راد October 17, 2013 12:09 AM

یعنی مسئولین محترم برای رفاه حال این ۸۵۰ هزار نفر زندگی ۷۵ میلیون ایرانی (شامل همان ۸۵۰ هزار نفر) را مشکل ساخته اند؟ یعنی وارد کردن دارو برای این نیازمندان ارزانتر، سریعتر، مطمئن تر، و عاقلانه تر از صرف صدها میلیارد دلار برای غنی سازی پنهانی و درگیری با جامعه جهانی نبود؟ میدانید اگر این سرمایه به باد رفته صرف ساختن راه و سد و ایجاد شغل می شد ایرانیها میتوانستند بهتر از مردم سویس زندگی کنند؟
معقولتر اینکه دروغ میگویند و همه این زحمات را نه به خاطر آن ۸۵۰ هزار هموطن، بلکه برای ساختن بمب اتمی اسلامی صرف کنند چون از دید آنان مدل ایده آل کشورداری کره شمالی است که بمب اتمی دارد، نه سویس که ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: