آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 مهر ماه 1392 = 12-10 2013

ادعای دستگیری یک گروه مرتبط با اسرائیل در کرمان

رئيس دادگاه انقلاب كرمان گفت: در پي رصد اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) يك باند ضد امنيتي وابسته به اجانب در کرمان شناسایی و زمینگیر شدند که اکثر آنها به جرائم خود در مراحل تحقيقات اعتراف كرده اند.

دادخدا سالاري در گفتگو با مهر، با اشاره با آغاز محاكمه اعضاي اين باند در دادگاه انقلاب کرمان افزود: گردانندگان اين باند سه نفر بودند كه با عضو گيري يك باند 63 نفر را تشكيل و برنامه ريزي و اقدام در راستای توطئه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران را در دستور کار داشتند.

وی ادامه داد: همه اعضای این باند دستگير و مقادير زيادي اسناد و مدارك درون گروهی و تشکیلاتی نیز از نامبردگان توقيف شد.

اين مسئول قضايي ارتباط و تباني با بيگانگان از جمله اسرائیل را از اتهامات باند مذكور ذكر کرد و بيان داشت: تشكيل گروه هاي متعدد مخفي و غير قانوني براي اقدام عليه امنيت داخلي كشور، اجراي اهداف بيگانگان در كشور، فعاليت، زمينه سازي و اقدام عليه نظام جمهوي اسلامي، اهانت به ائمه اظهار( ع) و مقدسات اسلامي، توهين به نبي مكرم اسلام( ص) و توهين به مسئولين نظام جمهوري اسلامي از ديگر موارد اتهامي اين باند است.

سالاري، تبليغات فرقه اي به منظورتخريب باورهاي ديني و اعتقادي مردم، اغفال افراد جامعه برای پيشبرد اهداف بیگانگان را از ديگر اقدامات اين باند برشمرد و تصريح كرد: جمع آوري اطلاعات از داخل كشور و انتقال اين اطلاعات به خارج از کشور و كمك به تشكيلات ضد ديني مستقر در سرزمین های اشغالی، اغفال جوانان مسلمان و كوشش در راستای جذب جوانان مسلمان نيز از اتهام هاي اين گروه است.

رئيس دادگاه انقلاب كرمان از شكايت خانواده هاي تعدادي از اعضاي باند از گرداندگان اصلي به علت جرم اغفال خبر داد و تاكيد كرد: شكايت خانواده هایي كه از گرداندگان و سران باند به جرم اغفال فرزندان و بستگان شكايت كرده اند بصورت جداگانه رسيدگي خواهد شد.

وي تصریح كرد: اكثر متهمان به جرائم خود در مراحل تحقيقات اعتراف كرده و از منازل آنها مقداري جزوات آموزشي، اسناد درون گروهي و سي دي هاي مختلف كشف و ضبط شده است.

رئيس دادگاه انقلاب كرمان گفت: اين باند كمكهاي زيادي نيز از داخل كشور جمع آوري و براي تشكيلات مركزي در كشور بيگانه ارسال كرده اند و همچنين اين باند براي پيشبرد اهداف خود از روشهاي غير اخلاقي نيز استفاده مي كردند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: