آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 مهر ماه 1392 = 11-10 2013

جمهوری اسلامی با آمریکای متجاوز وارد مذاکره نمی‌شود

خطیب جمعه کاشمر با بیان این که ملت ایران هیچگاه از اهداف متعالی و ارزشمند خود عقب‌نشینی نخواهد کرد، گفت : ایران با دولت متجاوزی که حامی صهیونیست و اسرایئل غاصب است وارد مذاکره نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلی این شهر با تاکید بر این که اگر آمریکا می‌خواهد با ایران وارد مذاکره شود باید به یک دولت معتدل و سالم تبدیل شود، اظهار داشت: آمریکا باید دست از دشمنی با ملت و دولت ایران بردارد.

وی افزود: همچنین آمریکا باید اموال و ثروتی که از ایران بلوکه کرده را آزاد کرده و از تحریم‌ها دست بردارد و از رژیم صهیونیستی نیز حمایت نکند.

وی با اشاره به این که ملت ایران دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند، خطاب به آمریکا و گروه 1+5 گفت: حرف ملت، قوای سه گانه، نیروهای نظامی و انتظامی و در رأس همه رهبر معظم انقلاب یکی است و انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می دانند و تاکید دارند که این حق به همت فرزندان و دانشمندان ایرانی در داخل کشور عملیاتی و مورد استفاده قرار گیرد.

خطیب امروز نماز جمعه کاشمر با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده ایران در 23 و 24 مهرماه ، از اقدام وزیر امور خارجه در قبول دو اشتباهی که در سفر به نیویورک از سوی رهبر انقلاب تذکر داده شد تقدیر و تصریح کرد : میدان دیپلماسی همانند میدان جنگ است که ممکن است عملیاتی شکست بخورد یا مجبور به عقب‌نشینی شود اما آنچه مهم است قبول اشتباه است.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات انجام شده توسط نیروی انتظامی یادآور شد: پلیس باید طوری برنامه‌ریزی و برخورد کند که اعتماد و اطمینان مردم در تماس با شماره 110 افزایش یابد و شهروندان با خیالی آسوده در مواقع نیاز مطمئن باشند پس از زمان کوتاهی پلیس در کنار آنها خواهد بود.

یعقوبی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، شهادت مسلم ابن عقیل، شهادت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و شهادت مظلومانه حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین از درگاه خداوند متعال برای آنها علو درجات را خواستار شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: