آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 مهر ماه 1392 = 10-10 2013

سعادت و خوشبختی جامعه در گرو ادامه راه شهداست

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود گفت: شهدا رفتند و راهی را باز کردند که سعادت و خوشبختی ما در گرو ادامه دادن آن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، یحیی حسینی پیش از ظهر امروز در دیداری که شورای بسیج اصناف شاهرود و نمایندگان مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود با خانواده شهیدان محمدرضا دزیانیان و غلامرضا سلیمانی در منازلشان داشتند، در سخنانی با تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: به فرموده امام خامنه‌ای، «خانواده شهدا گل سرسبد این انقلاب و ملت هستند» و نباید بگذاریم که در پیچ و خم این زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند؛ چرا که آنها فرهنگ زنده دفاع مقدس و شهدا هستند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا تلنگری به ماست که آیا وظیفه خود را در قبال شهدا و خانواده‌های آنها به درستی انجام می‌دهیم یا خیر.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود تصریح کرد: شهدا رفتند و راهی را باز کردند که سعادت و خوشبختی ما در گرو ادامه دادن آن است و باید با تمام توان در این راه روشن قدم برداشته و برای سربلندی انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

حسینی خاطر نشان کرد: سیره و روش شهدا اکنون چراغ راه ماست و شهدا از ما حفظ انقلاب و اسلام را می‌خواهند و فقط با قدم گذاشتن در راه شهدا می‌توانیم انقلاب را به سرمنزل مقصود رهنمون سازیم.

در این دیدارها خانواده شهدا نیز با بیان خاطراتی از شهدا بر ادامه دادن راه آنان تأکید کرده و افزودند: شهدا از ما پیروی از راه و هدفشان را می‌خواهند و باید این کار را انجام دهیم.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهید محمدرضا دزیانیان و غلامرضا سلیمانی اهدا شد.



tanki 1 October 10, 2013 03:45 PM

یحیی اگه مردی راه شهدا را ادامه بده برو سوریه ( طبرزدی هم گل سر سبد تو و امساله تو است که سالهاست زندانی رهبرتو است ؟؟؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: