آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 مهر ماه 1392 = 09-10 2013

ظریف؛ برخی نمایندگان خیانت در امانت کرده‌اند

منصوری‌ آرانی، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره دیدار با وزیر امور خارجه: برخی نمایندگان خیانت در امانت کرده‌اند

روزنامه بهار: جلسه آقای ظریف با کمیسیون امنیت ملی برگزار شد و با وجود آن‌که حمایت‌های خوبی از طرف کمیسیون و آقای وزیر بابت این جلسه شکل گرفت باز هم شاهد حواشی خاصی حول این جلسه هستیم.

آرانی: این جلسه باید محرمانه می‌ماند و جزییات آن به هیچ عنوان نباید در جایی مطرح می‌شد ولی متاسفانه شاهد هستیم که بعضی از نمایندگان و رسانه‌ها به جزییات این جلسه درست و غلط پرداختند که کار اصلا خوبی نبود و بهتر بود به محرمانه بودن این جلسه احترام گذاشته می‌شد. آقای ظریف در این جلسه با توجه به وجهه محرمانه‌ جلسه با صداقت به بیان جزییات پرداختند بنابراین لازم بود اصل صداقت و امانت رعایت می‌شد.

بهار: گفته می‌شود در این جلسه مباحثی همچون هولوکاست، مذاکره ظریف – کری و گفت‌وگوی تلفنی اوباما – روحانی مهم‌ترین چالش‌های جلسه بوده است.

آرانی: بهتر است در این زمینه بحثی نشود، همین که چنین مباحثی به رسانه‌ها رسیده، مشخص است که برخی نمایندگان مرتکب خیانت در امانت شده و از صداقت وزیر سوءاستفاده کرده‌اند. با این حال می‌توانم بگویم که علاوه بر این مباحث، صحبت‌های دیگری نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت که از گفتن آن‌ها معذورم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: