آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 مهر ماه 1392 = 08-10 2013

بحران اتمی؛ اکنون واقعا زمان رسیدن به نتیجه است

سخنگوی رییس سیاست خارجی اتحادیه‌ اروپا اعلام کرد که این اتحادیه انتظار دارد در مذاکرات ژنو با نمایندگان رژیم تهران پیرامون برنامه‌ هسته‌ ای نتایج مشخصی حاصل شود. این مذاکرات قرار است هفته آینده در ژنو سوئیس برگزار گردد.

سخنگوی رییس سیاست خارجی اتحادیه‌ اروپا گفت: ما امیدواریم رژیم تهران سرانجام پیشنهادات سازنده و ملموسی را ارائه کند.

سخنگوی اشتون افزود، اکنون واقعا زمان رسیدن به نتایج ملموس در این مذاکرات است.

جان‌کری وزیر امور خارجه‌ آمریکا نیز اعلام کرده است که رژیم تهران باید پیشنهادات جدیدی را در این مذاکرات ارائه کند.


این اظهارات در حالیست که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفته که پیشنهادات قبلی گروه 1+5 به تاریخ پیوسته است و تهران انتظار پیشنهادات جدیدی را می‌کشد.

جواد ظريف همچنین بار ديگر بر ادامه غنی سازی اورانيوم تأکيد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جواد ظريف پس از ديدار با معاون وزيرخارجه سوئيس در تهران گفت، غنی سازی اورانيوم حق مسلم ماست. سياست تهديد و تحريم اهداف آنها را تامين نمی کند.




mehran October 8, 2013 11:39 AM

اغاز دوباره پروژهای تکراری بسته بازی امریکا و اروپا با ایران همانطور که گفتیم مسئله اتم بهانه است مسئله مسئله اقتصاد است که خانم اشتون و امریکا با ایران مدام نشخوار میکنند که بیایید مذاکره کنیم؟؟؟؟؟ مذاکره اتم یا مذاکره اقتصادی باحکومت اسلامی به قول خودتان حامی تروریست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقایان امریکا و انگلیس و اروپا فکر میکنید این مذاکرات اقتصادی تا چند قرن دیگر با حکومت اسلامی ادامه خواهد داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟! ! ! ایا این بسته بازی چندین ساله شما با حکومت ایران پایان خواهد داشت یا فعلا زمان دیپلماسی اقتصادی وجود دارد؟؟؟! ! ! ! فکر کنم تا مملکت ما را یکجا قورت ندهید دست از سر مردم بدبخت ایران نخواهید کشید؟؟؟؟! !
با تشکر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: