آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 14 مهر ماه 1392 = 06-10 2013

ساماندهی ۳۰ هزار نفر در قالب یگان‌های حفاظت

به گزارش تسنیم، سردار مهری در همایش فرماندهان و کارکنان یگان حفاظت سازمان‌های دولتی، پلیس، راه‌آهن و فرودگاه‌های کشور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به شعار نیروی انتظامی در سال ۹۲ اشاره کرد و در توصیف یگان حفاظت اظهار داشت: این گردهم‌آیی تبلور انسجام یگان‌های حفاظت دولتی است و برابر قوانین نیروی انتظامی مصوب سال ۶۹ کلیه گاردهای مسلح دستگاه‌های دولتی و قوه قضائیه در این یگان ادغام شدند.

وی تاکید کرد: امروز در سطح کشور شاهد تشکیل سازمان یگان حفاظت در سازمان‌های زندان‌ها، انرژی اتمی، جنگل‌ها و مراتع، شیلات، بنیاد مستضعفان، صداوسیما، قوه قضائیه و شهرداری هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری در ادامه اظهار داشت: بر اساس قانون ما توانستیم انسجام خوبی را در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در جهت حفاظت از امکانات، دستگاه‌ها و تجهیزات آنها داشته باشیم و پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش تهدیدات از دستاوردهای تشکیل یگان حفاظت بوده است.

مهری در ادامه افزود: یکی دیگر از دستاوردهای مهم تشکیل یگان حفاظت آن است که امروز توانسته‌ایم بیش از ۳۰ هزار نفر را در قالب یگان‌های حفاظت سازمان‌های مختلف ساماندهی کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید سازماندهی بهتری در حوزه یگان‌های حفاظت در سایر دستگاه‌ها که این یگان هنوز در آنها شکل نگرفته انجام شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: