آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 شهریور ماه 1392 = 19-09 2013

تاکید مرجع حکومتی بر ادامه سیاست سرکوبگرانه

صداوسیمای رژیم: آیت الله نوری همدانی گفت: وزارت اطلاعات چشم بیدار نظام اسلامی است و باید در حراست از آن به همه جهات توجه و دقت داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر اطلاعات ، خدمت به نظام مقدس اسلامی را از بالاترین عبادت‌ها دانست و گفت: نظام اسلامی نعمتی است که با ایثارگری ها ، تلاش ها و زحمات فراوانی پایه گذاری شد و وزارت اطلاعات می‌بایست با تمام قدرت از آن حفاظت کند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سخنان وزیر اطلاعات درهنگام رای اعتمادش در مجلس شورای اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: مطالب شما در مجلس بسیار امیدبخش بود و امیدواریم که ان شاءالله این مطالب در عمل هم محقق شود.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین علوی نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از مهمترین فعالیت‌ها و برنامه های این وزارتخانه را بیان کرد.

وزیر اطلاعات امروز همچنین به صورت خصوصی با آیات عظام شبیری زنجانی و موسوی اردبیلی دیدار کرد.






khosrow September 19, 2013 03:37 PM

آخوند نوری همدانی بدان این کشت کشتار ایرانیان از روز اول هجوم شما تازیزااده گان و تازی پرستان بوده و روزی جواب گو خواهید بود یک تن از این ایرانیان وتن خواه قابل مقایسه با میلیون از شما نست سروده از یک وطن پرست را به خوان و جواب اعمال خود را داشته باش سرودهٔ دکتر منوچهر سلیمی ( آله دالفک ) از زندان انفرادی اوین

ایشان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران بود که به خاطر وطن دوستی‌ و مخالفت با رژیم جهل و جنون در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۶۰ در سنّ ۳۸ سالگی پس از ۱۸ ماه سلول انفرادی در پای دیوار - الله اکبر - زندان اوین با ۵۰ نفر دیگر از وطن خواهان تیرباران گردید

نامشان در برگ‌های تاریخ سیاه روزگار ایران جاودانه پا بر جا است

ای جوانان وطن جان شما جان وطن

چون شما هستید تنها پاسداران وطن

سرنوشت میهن اینک خود به مویی بسته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: